Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18867
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧαρίτου, Ανδρέας-
dc.contributor.authorΜενελάου, Δώρα-
dc.date.accessioned2020-09-03T12:21:24Z-
dc.date.available2020-09-03T12:21:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18867-
dc.descriptionIntroduction: Childhood cancer is a complex, difficult and emotionally painful condition that affects not only the child but also the whole family, which is why it is very important to provide psychological support to the child in various ways. Aim: This literature review focused on the search for and utilization of different modes of psychological intervention in a child with cancer by both health professionals and the child's family. Material - Method: A systematic review of the research literature was carried out. The relevant literature was searched during the period between October 2019 and April 2020 by the PubMed, Google Scholar and Scopus databases. The keywords used are "Promoting physical activity in children with cancer", "Art therapy in pediatric patients with cancer", "Effect of the game on children with cancer". Keywords were used in various combinations and links. Relevant articles with manual scanning were also searched as well as in the bibliography of the articles where they were selected during the first search. This review included randomized controlled trials, comparative studies, clinical trials, and quasi-experimental studies. The studies were published from 2017 to 2020 and the language of publication is English. Results: The initial search of the research literature resulted in 397 articles. Then, using the search engine restrictions (limits: publication dates: last 5 years, species: Pediatric patients, Language: English), 197 articles emerged. These articles were originally studied from the title and summary and rejected by another 175 which did not meet the criteria or were irrelevant to the subject of this review. The remaining 25 articles were fully studied and 15 more articles were rejected, as they did not meet the criteria set. A total of 10 studies were included in this review. Conclusions: The research that was taken on the differences showed positive data in the windows that require cancer and their users themselves. The interventions studied, help the children in measuring the requirements, every time they are required, shaped and required for every year that I need to do to everyone else, to ask the questions we ask, to do it, to do something you want to do. you do. Women with disposable, supplemented, correct discrimination, I want to do, to use children with the messages I want to make painful the situation they are experiencing.en_US
dc.description.abstractΕισαγωγή: Ο παιδικός καρκίνος είναι μια κατάσταση πολυσύνθετη, δύσκολη και συναισθηματικά επώδυνη που πλήττει όχι μόνο το παιδί αλλά και ολόκληρη την οικογένεια, για αυτό τον λόγο είναι πολύ σημαντική η ψυχολογική υποστήριξη του παιδιού με διάφορους τρόπους παρέμβασης. Σκοπός: Η παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση επικεντρώθηκε στην αναζήτηση και στην αξιοποίηση των διαφορετικών τρόπων ψυχολογικής παρέμβασης σε ένα παιδί με καρκίνο τόσο απο τους επαγγελματίες υγείας όσο και από την οικογένεια του παιδιού. Υλικό – Μέθοδος: Πραγματοποιήθηκε συστηματική ανασκόπηση της ερευνητικής βιβλιογραφίας. Η αναζήτηση της σχετικής βιβλιογραφίας έγινε κατά την χρονική περίοδο μεταξύ Οκτωβρίου 2019 και Απρίλιου 2020 απο τις βάσεις δεδομένων PubMed, Google Scholar και Scopus. Οι λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήθηκαν είναι «Promoting physical activity in children with cancer», “Art therapy in paediatric patients with cancer», «Effect of the game on children with cancer». Οι λέξεις κλειδιά χρησιμοποιήθηκαν με διάφορους συνδυασμούς και συνδέσμους. Επίσης αναζητήθηκαν σχετικά άρθρα με χειροκίνητη σάρωση καθώς και στην βιβλιογραφία των άρθρων όπου επιλέγηκαν κατά την πρώτη αναζήτηση. Στην παρούσα ανασκόπηση συμπεριλήφθηκαν τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες μελέτες, συγκριτικές μελέτες, κλινικές δοκιμές και οινιεί πειραματικές μελέτες. Οι μελέτες είχαν δημοσιευθεί απο το 2017 μέχρι το 2020 και η γλώσσα δημοσίευσης είναι τα αγγλικά. Αποτελέσματα: Απο την αρχική αναζήτηση της ερευνητικής βιβλιογραφίας προέκυψαν 397 άρθρα. Ακολούθως, με την χρήση των περιορισμών της μηχανής αναζήτησης (limits:publication dates: last 5 years, species: Ρediatric patients, Language:English), προέκυψαν 197 άρθρα. Τα άρθρα αυτά μελετήθηκαν αρχικά απο τον τίτλο και την περίληψη και απορρίφθησαν ακόμα 175 τα οποία δεν πληρούσαν τα κριτήρια ή ήταν άσχετα με το θέμα της παρούσας ανασκόπησης. Τα 25 άρθρα που απέμειναν μελετήθηκαν πλήρως και απο αυτά απορρίφθησαν ακόμα 15 άρθρα, αφού δεν τηρούσαν τα κριτήρια που τέθηκαν. Συνολικά συμπεριλήφθηκαν 10 μελέτες στην παρούσα ανασκόπηση. Συμπεράσματα: Οι έρευνες που συμπεριλήφθησαν στην παρούσα ανασκόπηση έδειξαν θετικά αποτελέσματα στα παιδιά που αντιμετωπίζουν τον καρκίνο αλλά και στους ίδιους τους γονείς τους. Οι παρεμβάσεις που μελετήθηκαν, βοήθησαν τα παιδιά σε αρκετούς τομείς της ζωής τους όπως, καλύτερη ποιότητα ζωής, κίνητρα και ενθάρρυνση ώστε τα παιδιά να συμμετέχουν στην διαδικασία θεραπεία τους, μείωση του άγχους καθώς και της κόπωσης που επιφέρει ο καρκίνος. Οι γονείς με την σειρά τους, εκπαιδεύτηκαν στους σωστούς τρόπους όπου μπορούν να εφαρμόσουν για να βοηθήσουν τα παιδιά τους, ώστε μην είναι τόσο επώδυνη η κατάσταση που βιώνουν.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Nursing, Faculty of Health Sciences, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαιδικός καρκίνοςen_US
dc.subjectΨυχολογική παρέμβασηen_US
dc.subjectΠαιχνίδιen_US
dc.subjectΦυσική δραστηριότηταen_US
dc.subject.otherPhysical activityen_US
dc.subject.otherChildren with canceren_US
dc.subject.otherArt therapyen_US
dc.subject.otherGameen_US
dc.titleΟ ρόλος της ψυχολογικής παρέμβασης στο παιδί με καρκίνοen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Nursingen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
crisitem.author.deptDepartment of Nursing-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Δώρα Μενελάου_2020_Abstract.pdfAbstract239.46 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

267
Last Week
5
Last month
19
checked on Nov 23, 2024

Download(s) 20

196
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons