Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18628
Τίτλος: Σχεδιασμός καμπάνιας για την ευαισθητοποίηση του κοινού κατά της παιδικής κακοποίησης
Συγγραφείς: Γιανναπή, Κωνσταντίνα 
Λέξεις-κλειδιά: Παιδική κακοποίηση;Κακοποίηση;Μορφές κακοποίησης;Καμπάνια;Παιδί;Παιδικό σχέδιο
Advisor: Ζαντίδης, Ευριπίδης
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρ-2017
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: Ο κύριος στόχος της μελέτης αυτής, είναι η δημιουργία μιας καμπάνιας για την ευαισθητοποίηση των γονιών και ενημέρωση του κοινού κατά της παιδικής κακοποίησης. Σε αυτή τη μελέτη διερευνήθηκε η παιδική κακοποίηση και οι παράμετροι της καθώς και οι αρχές της Γραφιστικής επικοινωνίας, ώστε να παραχθεί ένα σωστό αποτέλεσμα. Στη συνέχεια σχολιάστηκαν καμπάνιες που σχεδιαστήκαν παγκόσμια για την παιδική κακοποίηση. Η μελέτη ολοκληρώθηκε με τον σχεδιασμό ενός λογοτύπου, δύο αφισών, ενός ενημερωτικού βιβλίου, ενός infographic και τέλος τη δημιουργία ενός βίντεο. Για την ενίσχυση και ενδυνάμωση του οργανισμού και της καμπάνιας δημιουργήθηκαν ένα βραχιολάκι, μια κάρτα του οργανισμού, ένας σελιδοδείκτης κ.α. Επίσης, αυτές οι πρακτικές εφαρμογές αξιολογήθηκαν και βελτιώθηκαν δύο φορές, μέσα από τις παρατηρήσεις των ερωτηθέντων. Οι αξιολογήσεις αυτές έγιναν με τη μέθοδο των συνεντεύξεων και του focus group.
Description: The main aim of this project is the creation of a campaign that informs and sensitizes both the parents and the general public about child abuse. This project investigates child abuse and its dimensions. It also investigates the principles of Graphic communication in order to achieve the best possible result. Apart from the aforementioned, this investigation focuses on the commenting of worldwide campaigns developed for child abuse. The project concludes with the design of a logo, two posters, one informative booklet, an infographic and finally the creation of a video. A bracelet, the professional cards of the organization, a bookmark etc. were created for the support of the campaign and the strengthening of the organization. Finally the graphic applications prepared, were readjusted twice based on the feedback of the evaluators, through interviews and focus group.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18628
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Κωνσταντίνα_Γιανναπή περίληψη.pdfΠερίληψη259.25 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

166
Last Week
0
Last month
1
checked on 25 Νοε 2024

Download(s) 20

84
checked on 25 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons