Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18628
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΖαντίδης, Ευριπίδης-
dc.contributor.authorΓιανναπή, Κωνσταντίνα-
dc.date.accessioned2020-08-05T06:42:23Z-
dc.date.available2020-08-05T06:42:23Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18628-
dc.descriptionThe main aim of this project is the creation of a campaign that informs and sensitizes both the parents and the general public about child abuse. This project investigates child abuse and its dimensions. It also investigates the principles of Graphic communication in order to achieve the best possible result. Apart from the aforementioned, this investigation focuses on the commenting of worldwide campaigns developed for child abuse. The project concludes with the design of a logo, two posters, one informative booklet, an infographic and finally the creation of a video. A bracelet, the professional cards of the organization, a bookmark etc. were created for the support of the campaign and the strengthening of the organization. Finally the graphic applications prepared, were readjusted twice based on the feedback of the evaluators, through interviews and focus group.en_US
dc.description.abstractΟ κύριος στόχος της μελέτης αυτής, είναι η δημιουργία μιας καμπάνιας για την ευαισθητοποίηση των γονιών και ενημέρωση του κοινού κατά της παιδικής κακοποίησης. Σε αυτή τη μελέτη διερευνήθηκε η παιδική κακοποίηση και οι παράμετροι της καθώς και οι αρχές της Γραφιστικής επικοινωνίας, ώστε να παραχθεί ένα σωστό αποτέλεσμα. Στη συνέχεια σχολιάστηκαν καμπάνιες που σχεδιαστήκαν παγκόσμια για την παιδική κακοποίηση. Η μελέτη ολοκληρώθηκε με τον σχεδιασμό ενός λογοτύπου, δύο αφισών, ενός ενημερωτικού βιβλίου, ενός infographic και τέλος τη δημιουργία ενός βίντεο. Για την ενίσχυση και ενδυνάμωση του οργανισμού και της καμπάνιας δημιουργήθηκαν ένα βραχιολάκι, μια κάρτα του οργανισμού, ένας σελιδοδείκτης κ.α. Επίσης, αυτές οι πρακτικές εφαρμογές αξιολογήθηκαν και βελτιώθηκαν δύο φορές, μέσα από τις παρατηρήσεις των ερωτηθέντων. Οι αξιολογήσεις αυτές έγιναν με τη μέθοδο των συνεντεύξεων και του focus group.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή εφαρμοσμένων Τεχνων και Επικοινωνίας,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠαιδική κακοποίησηen_US
dc.subjectΚακοποίησηen_US
dc.subjectΜορφές κακοποίησηςen_US
dc.subjectΚαμπάνιαen_US
dc.subjectΠαιδίen_US
dc.subjectΠαιδικό σχέδιοen_US
dc.subject.otherChild abuseen_US
dc.subject.otherAbuseen_US
dc.subject.otherForms of abuseen_US
dc.subject.otherCampaignen_US
dc.subject.otherChilden_US
dc.subject.otherChildren’s drawingsen_US
dc.titleΣχεδιασμός καμπάνιας για την ευαισθητοποίηση του κοινού κατά της παιδικής κακοποίησηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2016-2017en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0003-0874-455X-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Κωνσταντίνα_Γιανναπή περίληψη.pdfΠερίληψη259.25 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 20

157
Last Week
1
Last month
1
checked on Jun 28, 2024

Download(s) 50

76
checked on Jun 28, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons