Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18610
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPanos, Dionysis-
dc.contributor.authorΜάρκου, Μαριάννα-
dc.date.accessioned2020-07-30T09:59:38Z-
dc.date.available2020-07-30T09:59:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18610-
dc.descriptionΗ εργασία αυτή ασχολείται με την οικοδόμηση της εικόνας της Λεμεσού, μέσα από το διαδραστικό έργο, που πραγματοποιείται αυτό το διάστημα στην πόλη. Το συγκεκριμένο έργο ονομάστηκε Energetic Limassol, και ξεκίνησε από πρωτοβουλία 7 επιχειρηματιών της Λεμεσού. Η μελέτη βασίζεται στη θεωρία της ανταγωνιστικής ταυτότητας, της εικόνας και της φήμης ενός τόπου, του Simon Anholt (2010). Αρχικά, η μεθοδολογία η οποία χρησιμοποιήθηκε για την διεκπεραίωση της παρούσας έρευνας ήταν αυτή της ποιοτικής προσέγγισης. Σε πρώτο στάδιο πραγματοποιήθηκαν ατομικές σε βάθος ημιδομημένες συνεντεύξεις σε όλους τους συντελεστές που ασχολούνται με το έργο που την οικοδόμηση της εικόνας, της Λεμεσού. Ακολούθως με βάση τα ευρήματα της ανάλυσης των συνεντεύξεων, πραγματοποιήθηκαν 3 ομάδες εστιασμένης συζήτησης (focus groups), με 5 πολίτες της Λεμεσού, ανά ομάδα, ούτως ώστε να γίνει έλεγχος ως προς το κατά πόσο συγκλίνουν ή όχι οι απόψεις των πολιτών της Λεμεσού και των συντελεστών του Energetic Limassol. Μέσα από τη σύγκριση απόψεων, φάνηκε ότι σε αρκετά σημεία που αφορούν τη μελέτη του έργου, υπάρχει διαφωνία μεταξύ των δύο, αλλά και συμφωνία σε άλλα σημεία που είχαν κυρίως σχέση με τη Λεμεσό. Πιο συγκεκριμένα, τα συμπεράσματα τα οποία προέκυψαν, έδειξαν ότι οι πολίτες της Λεμεσού και οι συντελεστές του έργου αγαπούν την πόλη τους και είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν στην πρόοδό της, σε αντίθεση με τις πλείστες κρατικές και ημικρατικές υπηρεσίες και οργανισμούς, που φαίνεται να μην δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εικόνα της πόλης. Το στοιχείο όπου όλοι πιστεύουν ότι χαρακτηρίζει και μπορεί να αναδείξει τη Λεμεσό, είναι η θάλασσα. Επίσης, φάνηκε ότι υπήρξε, χρονική καθυστέρηση στην υλοποίηση του έργου που γίνεται για την οικοδόμηση της εικόνας της Λεμεσού, λόγω της οικονομικής κρίσης που εξελίχθηκε κατά τα τελευταία 4 χρόνια στην Κύπρο. Όπως φάνηκε δεν υπήρξε καμία ενέργεια για τη διαχείριση της κρίσης σε σχέση με το έργο του Energetic Limassol. Επιπλέον, το έργο υλοποιείται με περιορισμένους οικονομικούς πόρους μέχρι στιγμής, για αυτό και έχει λανσαριστεί μόνο διαμέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η μέχρι στιγμής πορεία του έργου, άφησε απόλυτα ικανοποιημένους τους συντελεστές του, σε αντίθεση με τους πολίτες που δεν φάνηκε να έχουν ιδιαίτερες γνώσεις για αυτό. Έτσι μέσα από την παρούσα έρευνα οι πολίτες ενημερώθηκαν για το έργο, αλλά δεν φάνηκε να έμειναν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα. Τέλος τα πρόσφατα δημόσια αλλά και ιδιωτικά έργα που έγιναν στη Λεμεσό, δεν έχουν αφήσει απόλυτα ευχαριστημένους του πολίτες, έτσι δεν μπορεί να υπάρξει μια σαφής εικόνα για το αν τελικά θα ενδυναμώσουν το έργο που γίνεται για την οικοδόμηση της εικόνας της Λεμεσού, όπως οι συντελεστές του πίστευαν εξ αρχής.en_US
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή ασχολείται με την οικοδόμηση της εικόνας της Λεμεσού, μέσα από το διαδραστικό έργο, που πραγματοποιείται αυτό το διάστημα στην πόλη. Το συγκεκριμένο έργο ονομάστηκε Energetic Limassol, και ξεκίνησε από πρωτοβουλία 7 επιχειρηματιών της Λεμεσού. Η μελέτη βασίζεται στη θεωρία της ανταγωνιστικής ταυτότητας, της εικόνας και της φήμης ενός τόπου, του Simon Anholt (2010).en_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherDepartment of Communication and Internet Studies, Faculty of Communication and Media Studies, Cyprus University of Technologyen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectCity brandingen_US
dc.subjectEnergetic Limassolen_US
dc.subjectImage Makingen_US
dc.subjectLimassol Brandingen_US
dc.subject.otherΕικόνα Λεμεσούen_US
dc.titleΟικοδομώντας την εικόνα μιας πόλης. Μελέτη περίπτωσης: Λεμεσόςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2014-2015en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Internet Studies-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-3493-3015-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
09_Μάρκου Μαριάννα.pdfAbstract640.99 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

126
Last Week
0
Last month
2
checked on May 14, 2024

Download(s) 50

55
checked on May 14, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons