Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18601
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΙωάννου, Άντρη-
dc.contributor.authorΖήκα, Γεωργία-
dc.date.accessioned2020-07-30T07:44:16Z-
dc.date.available2020-07-30T07:44:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/18601-
dc.descriptionThe aim of this research is to study whether a gamified approach to learning using technology can support the development of knowledge and skills around moral values, such as co-operation and respect and adopting behaviors that prevent bullying. To achieve this goal, the use of multitouch tabletops is essential as a tool that offers opportunities for collaboration and teamwork via engagement with apps and games which adopt principles of gamification. The study was conducted in two elementary schools in Limassol with a total sample of 86 pupils in fourth grade. The results were positive and the overall effort was very well received.en_US
dc.description.abstractΣτόχος της έρευνάς μου είναι να μελετήσει αν μια παιγνιώδης προσέγγιση με χρήση τεχνολογίας μπορεί να υποστηρίξει την μάθηση περί ηθικών αξιών, όπως η συνεργασία και ο σεβασμός και η υιοθέτηση συμπεριφορών που αποτρέπουν τον εκφοβισμό. Για την επίτευξη του στόχου αυτού έρχεται να βοηθήσει η χρήση της τεχνολογίας των διαδραστικών τραπεζιών (multitouch tabletops) ως εργαλείο που προσφέρει ευκαιρίες για συνεργασία και ανάπτυξη της ομαδικότητας και μέσω της εμπλοκής σε παιχνίδια βασισμένα στις αρχές του gamification. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δύο δημοτικά σχολεία της Λεμεσού με συνολικό δείγμα 86 μαθητές της Ε’ τάξης. Τα αποτελέσματα ήταν θετικά και η όλη προσπάθεια είχε μεγάλη ανταπόκριση.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή εφαρμοσμένων Τεχνων και Επικοινωνίας,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectMultitouch tabletopsen_US
dc.subjectΣυνεργασίαen_US
dc.subjectΕκφοβισμόςen_US
dc.subjectGamificationen_US
dc.subjectGamified learningen_US
dc.subjectΠαιγνιώδης δραστηριότητεςen_US
dc.subject.otherMultitouch tabletopsen_US
dc.subject.otherCollaborationen_US
dc.subject.otherBullyingen_US
dc.subject.otherGamificationen_US
dc.subject.otherGamified learningen_US
dc.titleΔιαδραστικά τραπέζια και παιγνιώδης μάθηση περί κοινωνικών ζητημάτωνen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2016-2017en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-3570-6578-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Georgia Zika.pdfΠλήρες κείμενο2.2 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

150
Last Week
2
Last month
9
checked on May 16, 2024

Download(s) 10

242
checked on May 16, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons