Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18596
Title: Οι δέκα πιο δημοφιλείς τραδουδίστριες του 2016 μέσα από το instagram
Authors: Αλλαγιώτη, Αναστασία 
Keywords: Instagram;Τραγουδίστριες;Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Advisor: Στυλιανού-Lambert, Θεοπίστη
Issue Date: 2017
Department: Department of Fine Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Το θέμα της παρούσας εργασίας είναι τα πρότυπα που παρουσιάζονται στις φωτογραφίες που ανεβάζουν στον προσωπικό τους λογαριασμό στο Instagram οι δέκα πιο δημοφιλείς τραγουδίστριες του 2016 (σύμφωνα με την ιστοσελίδα Τhe10bestreview.com). Oι τραγουδίστριες αυτές είναι οι Rihanna, Adele, Beyoncé, Selena Gomez, Gwen Stefani, Katy Perry, Jennifer Lopez, Ariana Grande,Taylor Swift και Lady Gaga. Σκοπός της εργασίας είναι η μελέτη των οπτικών μηνυμάτων που μεταδίδονται μέσα από τις φωτογραφίες των τραγουδιστριών αυτών, έτσι ώστε να απαντηθούν ερωτήματα όπως: ποιο είναι το περιεχόμενο των φωτογραφιών (κοινωνικό, πολιτικό, σεξουαλικό κτλ.), ποια είναι η σχέση της δημοτικότητας των τραγουδιστριών με το περιεχόμενο των φωτογραφιών τους και ποια πρότυπα προβάλλουν. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει την εισαγωγή και την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας ενώ το δεύτερο μέρος της αναφέρεται στη μεθοδολογία έρευνας. Στο τρίτο μέρος γίνεται η ανάλυση περιεχομένου και η κριτική ανάλυση όπως επίσης και κοινωνιολογική ανάλυση χαρακτηριστικών παραδειγμάτων από τις φωτογραφίες των τραγουδιστριών. Στο τελευταίο μέρος αναφέρονται τα συμπεράσματα από την ανάλυση και τα μηνύματα της οπτικοποίησης των φωτογραφιών.
Description: The theme of the present work is the stereotypes presented in the photos the ten most popular singers of 2016 (according to The10bestreview.com website) upload to their personal account on Instagram. These singers are Rihanna, Adele, Beyoncé, Selena Gomez, Gwen Stefani, Katy Perry, Jennifer Lopez, Ariana Grande, Taylor Swift and Lady Gaga. The aim of the work is the study of the visual messages photos of singers broadcast in Instagram. It will also answer questions such as: what is the content of the photo (social, political, sexual, etc.), what is the relation between their popularity and the content of the photos and what messages they forward. The first part of the work includes the introduction and the review of bibliography. The second part includes the research methodology and the third part includes content analysis and critical analysis. It also includes a sociological analysis of characteristic examples of photos. The last part refers to the conclusions from the messages analysis and the visualization of images.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18596
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Anastasia Allayioti.pdfΠλήρες κείμενο6.01 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

141
Last Week
1
Last month
2
checked on Dec 3, 2024

Download(s) 10

175
checked on Dec 3, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons