Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18445
Title: Καμπάνια ευαισθητοποίησης ενάντια στον εθισμό στα ναρκωτικά
Authors: Πόρακος, Αλέξανδρος 
Keywords: Καμπάνια;Ναρκωτικά;Εθισμός;Κύπρος
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Issue Date: Apr-2020
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Η απουσία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με το ζήτημα του εθισμού στα ναρκωτικά στάθηκε η αφορμή για τον ερευνητή, να σχεδιάσει και να αναπτύξει μια σχεδιαστική καμπάνια που απευθύνεται σε νέους της κυπριακής κοινωνίας. Στόχος αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός οπτικού και οπτικοακουστικού έργου και συγκεκριμένα, μια καμπάνια ενάντια στον εθισμό στα ναρκωτικά, όπου κύρια βλέψη της είναι η ευαισθητοποίηση γύρω από το φαινόμενο. Μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση, έγινε αναφορά σε σημαντικούς ορισμούς, τύπους ναρκωτικών, αλλά και σε πραγματικά περιστατικά στην Κύπρο και στο εξωτερικό. Επιπλέον, μελετήθηκαν καμπάνιες που διεξήχθησαν στο εξωτερικό. Η μεθοδολογία που ακολούθησε ο ερευνητής, είναι η έρευνα δράσης με συμμετέχοντες ηλικίας 19-24 ετών (κυρίως φοιτητές). Τα εργαλεία συλλογής δεδομένων ήταν οι ημιδομημένες συνεντεύξεις και η ομάδα εστίασης. Με την ολοκλήρωση της έρευνας δράσης, συγκεντρώθηκαν οι απαραίτητες πληροφορίες, τα συμπεράσματα της έρευνας, αλλά και μελλοντικές εισηγήσεις για βελτίωση της καμπάνιας.
Description: The lack of public awareness about drug addiction was the reason for the researcher to implement the design and development of a design campaign aimed especially for young people in Cypriot society. The purpose of this thesis is to develop a visual and audiovisual project, which will create an effective campaign against drug addiction, with the main aim of raising awareness and combating this phenomenon. To achieve this, a bibliographic review of the topic was conducted. In summary, references were made to definitions, types of drugs, incidents in Cyprus and abroad. The methodology followed by the researcher in the thesis is action research with 19-24 year olds, mainly students. Data collection tools were semi-structured interviews and focus group. Upon completion of the action research, the necessary information, research conclusions and future recommendations for improving the campaign were gathered.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18445
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Alexandros Porakos.pdfAbstract160.03 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

147
Last Week
0
Last month
2
checked on Apr 30, 2024

Download(s)

58
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons