Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18442
Title: Καμπάνια ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τη διαταραχή πανικού
Authors: Παπακυπριανού, Παρασκευή 
Keywords: Διαταραχή Πανικού;Καμπάνια;Ευαισθητοποίηση;Κοινωνικός Σχεδιασμός;Ψυχική Υγεία
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Issue Date: Apr-2020
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Οι ψυχικές διαταραχές αποτελούν ένα αρκετά σοβαρό και λεπτό θέμα το οποίο, αρκετές φορές δεν λαμβάνει την αναγκαία σημασία η οποία του αρμόζει. Η έλλειψη μίας καμπάνιας για τη Διαταραχή Πανικού, μία πάθηση η οποία πλήττει ολοένα και περισσότερα άτομα, υπήρξε αφορμή για δημιουργία μίας καμπάνιας. Μέσω της γραφιστικής, σκοπός είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη μίας επιτυχημένης εκστρατείας για ευαισθητοποίηση και ενημέρωση του κοινού. Κρίθηκε σκόπιμο, σε πρώτο στάδιο, να πραγματοποιηθεί βιβλιογραφική ανασκόπηση για ορισμούς και τύπους Διαταραχής Πανικού, καθώς και για σχετικές ερευνητικές μελέτες αλλά και υπάρχουσες καμπάνιες με σχετική θεματολογία. Ακολούθησε μεθοδολογική προσέγγιση της τεχνικής έρευνας δράσης για διερεύνηση των ερωτημάτων που τέθηκαν για εύστοχη ολοκλήρωση του στόχου. Τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ήταν η ήμι-δομημένη συνέντευξη και η ομάδα εστίασης. Καταληκτικά, μέσω της ολοκλήρωσης της έρευνας δράσης, προέκυψαν σχόλια και εισηγήσεις για μελλοντική βελτίωση της καμπάνιας.
Description: Mental disorders are a quite serious and delicate matter that might not always receive the necessary attention that it deserves. The lack of a campaign for Panic Disorder, a condition that affects more and more people, had led to the idea for a campaign. Through graphic design, the aim is the design and development of a campaign to raise awareness and inform the public. Initially, it was deemed appropriate, to conduct a literature review for definitions and type of Panic Disorder, as well as for relevant research studies and existing campaigns on relevant topics. This was followed by a methodological approach of technical action research to investigate the questions posed to achieve the purpose of the campaign. The tools used were the semi-structured interview and a focus group. To conclude, through the completion of the action research, comments and suggestions emerged for future improvements for the campaign.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18442
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Paraskevi Papakyprianou.pdfFulltext1.08 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 50

403
Last Week
2
Last month
15
checked on Apr 30, 2024

Download(s) 10

639
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons