Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/18438
Title: | Δημιουργία παιχνιδιού καρτών με στόχο την μετάδοση γνώσεων για την παραδοσιακή Κυπριακή κουζίνα | Authors: | Φάνια, Ιωάννα | Keywords: | Κυπριακή κουζίνα;Εκπαιδευτικό παιχνίδι καρτών;Νεολαία;Παράδοση | Advisor: | Παναγίδης, Όμηρος | Issue Date: | Apr-2020 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Abstract: | Σκοπός του έργου είναι η μετάδοση γνώσεων προς τους νέους της Κύπρου για την παραδοσιακή κουζίνα. Η γαστρονομία αποτελεί στοιχείο κουλτούρας και ταυτότητας μιας χώρας το οποίο πρέπει να αντέξει στον χρόνο περνόντας από γενιά σε γενιά. Μέσα από την δημιουργία ενός παιχνιδιού καρτών θα επιτευχθεί ο στόχος της παρούσας πτυχιακής μελέτης. Καθώς τα επιτραπέζια παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν ενδιαφέρον πηγή μάθησης, προσελκύοντας πιο εύκολα τους νέους και παράλληλα προσφέροντας διασκέδαση. Αρχικά το πρώτο στάδιο της μελέτης θα αποτελείται από μια ανασκόπηση βιβλιογραφίας, μέσα από την οποία θα μελετηθούν διάφοροι τρόποι που φέρνουν τους νέους πιο κοντά στην παράδοση, αλλά και τα βήματα που ακολουθούμαι για την σωστή σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού. Η μεθοδολογία έρευνας που θα ακολουθηθεί είναι η έρευνα δράσης, οπόταν στην δεύτερη φάση θα ξεκινήσουν οι σχεδιαστικοί κύκλοι Θα γίνει μια οπτική μελέτη και συλλογή στοιχείων σχετικά με την κυπριακή κουζίνα, τα οποία θα ενταχθούν στο παιχνίδι θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι κύκλοι με την σχεδίαση του επιτραπέζιου και με την χρήση συνεντεύξεων και συμμετοχικής παρακολούθηση; θα γίνει η αξιολόγηση του. Η διαδικασία της επανασχεδίασης και αξιολόγησης θα συνεχιστεί μέχρι την ολοκληρωμένη υλοποίηση του παιχνιδιού και την επίτευξη του σκοπού της μελέτης. | Description: | The purpose of the research is to transmit knowledge to youth of Cypriots about traditional cuisine. Gastronomy is an element of a country's culture and identity that must endure over time from generation to generation. Through the creation of a card game the goal of the thesis study will be achieved. As board games can be an interesting source of learning, it is easier to attract young people and at the same time offer fun. Initially, the first stage of the study will consist of a literature review, through which various ways of bringing young people closer to tradition will be studied, as well as the steps followed for the proper design of an educational board game. The research methodology that will be followed is the action research, so in the second phase the design cycles will begin. There will be a visual study and collection of data about Cypriot cuisine, which will be included in the game. The rest of the cycles will follow, with the design of the board game and with the use of interviews and participatory monitoring, its evaluation will take place. The redesign and evaluation process will continue until the game is fully implemented and the purpose of the study is achieved. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/18438 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States |
Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ioanna Fania.pdf | Fulltext | 3.65 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
225
Last Week
1
1
Last month
6
6
checked on Jan 6, 2025
Download(s) 50
246
checked on Jan 6, 2025
Google ScholarTM
Check
This item is licensed under a Creative Commons License