Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18437
Title: Εν Κατάθλιψη
Authors: Αριστείδου, Ιφιγένεια 
Keywords: Κατάθλιψη;Καμπάνια;Δημόσιες αντιλήψεις;Στίγμα;Μέσα κοινωνικής δικτύωσης;Κύπρος
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Issue Date: Apr-2020
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Η απουσία εκστρατειών που να έχουν σχέση με την διαταραχή της κατάθλιψης από την Κυπριακή κοινωνία έγινε αφορμή για την γράφουσα, και είχε ως αποτέλεσμα τη διαδικτυακή Κυπριακή καμπάνια “Εν Κατάθλιψη”. Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας έχοντας ως μέσο την οπτικοακουστική επικοινωνία, η ανάπτυξη μίας πρωτότυπης και αποτελεσματικής καμπάνιας, όπου στόχος δεν είναι η ευαισθητοποίηση των ήδη πασχόντων από την διαταραχή, αλλά η μετάδοση γνώσης και κατανόησης για την κατάθλιψη στα άτομα τα οποία δεν πάσχουν από αυτή. Κατά την ανάγνωση της παρούσας εργασίας, φαίνονται τα λεπτομερή στάδια από τα οποία πέρασε η γράφουσα για την επίτευξη του στόχου της. Πέραν από την βιβλιογραφική έρευνα και ανάλυση με θεματολογία την κατάθλιψη, παρουσιάζεται και η μεθοδολογική προσέγγιση της έρευνας δράσης, η οποία ακολουθήθηκε για την συλλογή δεδομένων ως προς την ανάπτυξη της καμπάνιας. Τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ήταν η παρατήρηση, ημιδομημένες συνεντεύξεις και ομάδα εστίασης. Η ακολουθία της έρευνας δράσης ήταν το κυρίαρχο μέσο με το οποίο ήρθε εις πέρας ολόκληρη η πτυχιακή εργασία.
Description: The absence of depression related campaigns throughout the Cypriot society became the motive for the writer, and resulted in the online Cypriot campaign “Εν Κατάθλιψη”. The purpose of this thesis was to develop an original and effective campaign, the aim of which is not to raise awareness for those suffering from the disorder, but to impart knowledge and understanding about depression to those who do not. When reading this paper, the steps taken by the writer are shown. In addition to the bibliographic research and analysis on the subject of depression, the methodological approach of action research is presented, which was followed for the collection of data regarding the development of the campaign. The tools used were observation, semi-structured interviews and a focus group. The sequence of action research was the dominant medium through which the entire dissertation was completed.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18437
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ifigeneia Aristeidou.pdfFulltext9.7 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s) 1

1,085
Last Week
11
Last month
44
checked on Apr 30, 2024

Download(s) 1

1,569
checked on Apr 30, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons