Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/18432
Title: | Ψηφιοποίηση έργων τέχνης: η περίπτωση του Nighthawks | Authors: | Γκιγκολιάν, Αμαλία | Keywords: | Εφαρμογή;Έργο τέχνης;Τρισδιάστατος σχεδιασμός | Advisor: | Πολυδώρου, Δώρος | Issue Date: | Apr-2020 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Abstract: | Τα τελευταία χρόνια είναι δεδομένο πως η τεχνολογία έχει ενσωματωθεί στην τέχνη. Η χρήση τον τεχνολογικών μέσων σε σχέση με την τέχνη αποτελεί το μέλλον της μετάδοσης των πληροφοριών και της κουλτούρα. Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας ερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους η σχέση αυτών τον δύο έχει αλλάξει την εμπειρία παρακολούθησης ενός έργου. Πιο συγκεκριμένα μελετάται η περίπτωση του Nishthawki από τον Αμερικάνο καλλιτέχνη E.Hopper. Στόχος είναι η ψηφιοποίηση του πίνακα σε τρισδιάστατη μορφή. Η εφαρμογή δίνει την ευκαιρία στους θεατές να δουν την ερμηνεία του πίνακα μέσο μιας εναλλακτικής πλατφόρμας. Απώτερος σκοπός είναι η διερεύνηση για το πως μπορεί να υλοποιηθεί μια τέτοια εφαρμογή και πως το τελικό αποτέλεσμα αλλάξει την εμπειρία του θεατή. Η συγκεκριμένη έρευνα υλοποιήθηκε μέσα από 5 φάσεις. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε έρευνα γύρο από υφιστάμενες μελέτες στον ίδιο τομέα. Στην συνέχεια έγινε ανάλυση του συγκεκριμένου έργου για τον εντοπισμό της σημασίας του. Ω; τρίτη φάση, ακολουθήθηκε μια σειρά προεργασιών και συλλογής δεδομένων για την ανάπτυξη της εφαρμογής. Ακολούθως, πραγματοποιήθηκε η διαδικασία δημιουργίας της εφαρμογής Τέλος, καταγράφονται τα συμπεράσματα και η κριτική ανάλυση του τελικού αποτελέσματος με βάση την εμπειρία του χρήστη. | Description: | During the last few years digital technology has been integrated into artistic practice. The combination of art and technology offers a new method of promoting, distributing and preserving culture. This project investigates how technology can recreate an art piece and offer an alternative method of observation. Specifically, the project examines the case of Nighthawks by the American artist E.Hopper. The aim is to recreate the painting in a 3d space and allow the users to explore from their chosen point of view. This application allows the audience the opportunity to interpret the painting via an alternative platform. The main purpose of the research is to develop an implementation methodology and investigate how the final result affects the experience of the user. The research was implemented through 5 phases. In phase 1, a literature review was done about existing studies in the field. Then the interpretation of the painting was identified through analysis of the painting, the artist and the period. In phase 3, a series of tasks and data collecting techniques relating to asset creation were carried out, in order to prepare and develop the application. During phase 4, the application was developed and finally, in phase 5 the project concluded with user studies and critical analysis of the final outcome. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/18432 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States |
Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Amalia_Gigolian.pdf | Fulltext | 2.28 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
264
Last Week
0
0
Last month
6
6
checked on Dec 3, 2024
Download(s) 5
166
checked on Dec 3, 2024
Google ScholarTM
Check
This item is licensed under a Creative Commons License