Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18358
Τίτλος: Introduction : Professional development in CALL: a selection of papers
Συγγραφείς: Papadima-Sophocleous, Salomi 
Giannikas, Christina N. 
Kakoulli-Constantinou, Elis 
Major Field of Science: Humanities
Field Category: HUMANITIES
Λέξεις-κλειδιά: Teacher education;CALL;Content knowledge;Professional development;Educational technology;Teacher training
Ημερομηνία Έκδοσης: 2019
Πηγή: Professional development in CALL: a selection of papers, 2019, pp. 1-9
Start page: 1
End page: 9
Περίληψη: Language teaching instruction has evolved substantially over the past two decades. The changes lie within the evident increase of using new technologies in formal educational settings. Universities, schools, and language institutions across the globe are encouraging educators to use technology tools which will assist in teaching foreign languages effectively. Nonetheless, sufficient Computer Assisted Language Learning (CALL) training is lacking in teacher preparation programmes, even though there is a growing universal interest in technology-proficient language teachers among institutions...
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18358
ISBN: 978-2-490057-28-3
DOI: 10.14705/rpnet.2019.28.866
Rights: © Christina Nicole Giannikas, Elis Kakoulli Constantinou, and Salomi Papadima-Sophocleous (CC BY)
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
introduction papadima.pdfOpen Access372.45 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

292
Last Week
1
Last month
5
checked on 2 Σεπ 2024

Download(s)

79
checked on 2 Σεπ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα