Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18103
Τίτλος: Typography, colour and meaning in advertisements with children: a semiotic study based on content analysis
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
Zapiti, Anna 
Editors: Wank, Y. 
Luo, F. 
metadata.dc.contributor.other: Ζαντίδης, Ευριπίδης
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Arts
Λέξεις-κλειδιά: Typography;Advertisements;Semiotics;Content analysis
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Πηγή: Studies on Language and Culture: A Semiotic Approach: Proceedings of the 11th World Congress of the IASS/AIS
Start page: 339
End page: 347
Conference: 11th World Congress of the IASS/AIS 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18103
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 10

247
Last Week
0
Last month
3
checked on 23 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα