Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18102
Τίτλος: Semiotic Theories and Advertising Practices: A Lifelong Learning Programme, a Lifetime experience
Other Titles: Proceedings of the 3rd Global Visual Culture Symposium-Trend & Design
Συγγραφείς: Zantides, Evripides 
metadata.dc.contributor.other: Ζαντίδης, Ευριπίδης
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Arts
Λέξεις-κλειδιά: Semiotics;Advertisements;Lifelong Learning;Design
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Πηγή: Zantides, E. (2014). Semiotic Theories and Advertising Practices: A Lifelong Learning Programme, a Lifetime experience. Proceedings of the 3rd Global Visual Culture Symposium-Trend & Design (pp.20–23). Shanghai: Fine Arts College, Shanghai Normal University.
Start page: 20
End page: 23
Conference: 3rd Global Visual Culture Symposium-Trend & Design 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/18102
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 10

226
Last Week
3
Last month
7
checked on 12 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα