Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17381
Τίτλος: Καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού για θέματα ψυχώσεων
Συγγραφείς: Κωνσταντίνου, Ειρήνη 
Λέξεις-κλειδιά: συμπτώματα ψύχωσης;θεραπευτική παρέμβαση;κυπριακά δεδομένα
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Ημερομηνία Έκδοσης: 17-Μαΐ-2019
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: "Στην παρούσα έρευνα η γράφουσα-ερευνήτρια σχεδιάζει και αναπτύσσει μια καμπάνια με σκοπό την ενημέρωση και την αναγνώριση των συμπτωμάτων της ψύχωσης υπέρ της έγκαιρης θεραπευτικής παρέμβασης και κατά του στιγματισμού. Με την χρήση της μεθοδολογίας στη έρευνας δράσης, σε πρώτο στάδιο γίνεται η βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από το θέμα, με σκοπό να παρθούν τα πρώτα στοιχεία από ακαδημαϊκούς ή άλλους εμπειρογνώμονες και να μεταφραστούν σε Κυπριακά δεδομένα. Παράλληλα ερευνώνται και αναλύονται παρόμοιες καμπάνιες και εισηγήσεις στο θέμα. Ακολούθως, γίνεται η μελέτη και η δημιουργία της σχεδιαστικής καμπάνιας η οποία αποτελείται από τρείς αφίσες και ένα βίντεο. Η καμπάνια αξιολογείται από το στοχευόμενο κοινό και ανάλογα με τα αποτελέσματα αυτά, αλλάζει, και ξανά αξιολογείται από το ίδιο κοινό. Τέλος, γίνεται ένας γενικός απολογισμός με τα συμπεράσματα από την έρευνα και τις μελλοντικές αλλαγές που θα μπορούσαν να γίνουν σε αυτήν."
Description: "In the following thesis, the writer/researcher plans and develops a campaign to inform the public for the symptoms of psychosis, promoting the early therapeutic intervention and sabotaging the stigma. Its purpose is to identify the symptoms of psychosis so as to prevent the problem in the early stages and eliminate the stigma. Using action research, the study starts with bibliography review related to the subject and then the collected data is evaluated and compared to those in Cyprus. Meanwhile, related campaigns and proposals are investigated and analyzed. Then, the design campaign which includes three posters and a video, is planned and created. The campaign is evaluated by the targeted audience, and based on the results, the design changed and is then resected again by the same audience. In conclusion, the overall results of the thesis are concentrated and discussed, as well as changes that can be made in the future are been proposed."
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/17381
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

139
Last Week
0
Last month
0
checked on 10 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα