Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15983
Τίτλος: L2 assessment and testing’ teacher education: an exploration of alternative assessment approaches using new technologies
Συγγραφείς: Papadima-Sophocleous, Salomi 
Editors: Borthwick, Kate 
Bradley, Linda 
Thouësny, Sylvie 
Major Field of Science: Humanities
Field Category: HUMANITIES
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Περιοδικό: CALL in a climate of change: adapting to turbulent global conditions – short papers from EUROCALL 2017  
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15983
DOI: 10.14705/rpnet.2017.eurocall2017.721
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
721.pdf384.68 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

301
Last Week
0
Last month
21
checked on 27 Δεκ 2024

Download(s) 50

96
checked on 27 Δεκ 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα