Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/15983
Τίτλος: | L2 assessment and testing’ teacher education: an exploration of alternative assessment approaches using new technologies | Συγγραφείς: | Papadima-Sophocleous, Salomi | Editors: | Borthwick, Kate Bradley, Linda Thouësny, Sylvie |
Major Field of Science: | Humanities | Field Category: | HUMANITIES | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2017 | Περιοδικό: | CALL in a climate of change: adapting to turbulent global conditions – short papers from EUROCALL 2017 | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/15983 | DOI: | 10.14705/rpnet.2017.eurocall2017.721 | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cyprus University of Technology | Publication Type: | Peer Reviewed |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
721.pdf | 384.68 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
301
Last Week
0
0
Last month
21
21
checked on 27 Δεκ 2024
Download(s) 50
96
checked on 27 Δεκ 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα