Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/15698
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ανδρέας Σ.-
dc.contributor.authorΛοΐζου, Σπύρος-
dc.date.accessioned2020-02-03T10:51:36Z-
dc.date.available2020-02-03T10:51:36Z-
dc.date.issued2019-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/15698-
dc.descriptionIn the traditional software development cycle, requirements gathering is considered the most critical phase. Getting the requirements right early has become a dogma in software engineering because the correction of erroneous or incomplete requirements in later software development phases becomes overly expensive. For product-service systems (PSS), this dogma and standard requirements engineering (RE) approaches are not appropriate because classical RE is considered concluded once a product service is delivered. This paper proposes a novel framework that enables the customer and the product engineer to co-design smart products by integrating novel and advanced technologies to support 3D visualization/gamification, knowledges through Manufacturing Blueprints, and monitoring of production line. These implemented with PoCL for knowledge and product configuration, the gamification with the use of Unity for the presentation and processing of smart products and bootstrap for monitoring the production line. The main idea in Industry 4.0 is the exploitation of the "Digital-Twin" concept. That is, the connected "smart" factory of the future, where the systems will operate with Information Technologies and will create a virtual copy of the physical world to help make decisions with a higher degree of precision. This architecture is based on the innovative concept of Manufacturing Blueprints, which are the cognitive structures that provide the basis of PSS functions and knowledge production as well as fact-based decision-making.en_US
dc.description.abstractΣτον παραδοσιακό κύκλο ανάπτυξης λογισμικού, η συλλογή απαιτήσεων θεωρείται ως η πιο σημαντική φάση. Η σωστή συλλογή των απαιτήσεων είναι καθοριστική στην ανάπτυξη λογισμικού επειδή η διόρθωση αμφιλεγόμενων ή ελλειπόντων απαιτήσεων μπορεί να προκαλέσουν αυξημένα κόστη στην παραγωγή. Για τα συστήματα προϊόντων-υπηρεσιών (PSS), αυτή η προσέγγιση βασικής σύνθεσης προδιαγραφών δεν είναι η κατάλληλη επειδή θεωρείται ολοκληρωμένη όταν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν έχει παραδοθεί. Αυτή η διατριβή εισηγείται μια καινοτόμα αρχιτεκτονική η οποία επιτρέπει στον πελάτη και στον μηχανικό/σχεδιαστή να σχεδιάσουν έξυπνα προϊόντα με τον συνδυασμό καινοτόμων και προχωρημένων τεχνολογιών όπως η διαμόρφωση των προϊόντων με 3D απεικόνιση, χρησιμοποίηση της γνώσης μέσω των Manufacturing Blueprints, και την παρακολούθηση της γραμμής παραγωγής. Αυτά υλοποιήθηκαν με PoCL για την γνώση και την διαμόρφωση των προϊόντων, gamification με την χρήση Unity για την παρουσίαση και επεξεργασία των έξυπνων προϊόντων και με bootstrap για την παρακολούθηση της γραμμής παραγωγής. O βασικός παράγοντας της βιομηχανίας 4.0 είναι η αξιοποίηση της έννοιας του μοντέλου «Digital-Twin». Δηλαδή, του συνδεδεμένου «έξυπνου» εργοστασίου του μέλλοντος, όπου τα συστήματα θα λειτουργούν με τεχνολογίες Πληροφορικής και θα δημιουργούν ένα εικονικό αντίγραφο του φυσικού κόσμου για να βοηθούν στην λήψη αποφάσεων με υψηλότερο βαθμό ακρίβειας. Η αρχιτεκτονική αυτή είναι βασισμένη στην καινοτόμα ιδέα των Manufacturing Blueprints, τα οποία είναι οι γνωσιακές δομές οι οποίες παρέχουν την βάση των λειτουργιών του PSS και της παραγωγής γνώσης, καθώς και κατασκευαστικών αποφάσεων που βασίζονται σε γεγονότα.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Μηχανικών Υπολογιστών και Πληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΣυστήματα προϊόντων-υπηρεσιώνen_US
dc.subjectΈξυπνα προϊόνταen_US
dc.subjectPoCLen_US
dc.subjectPSS παρακολούθησηen_US
dc.subjectGamificationen_US
dc.subjectManufacturing Blueprintsen_US
dc.subjectΒιομηχανία 4ης γενιάςen_US
dc.subject.otherProduct-Service Systemsen_US
dc.subject.otherSmart Producten_US
dc.subject.otherCustomizationen_US
dc.subject.otherProduct-Oriented Configuration Languageen_US
dc.subject.otherPSS Monitoringen_US
dc.subject.otherIndustry 4.0en_US
dc.titleΕυφυές πλαίσιο σχεδίασης και παρακολούθησης της παραγωγής προϊόντων με συνδυασμό τρισδιάστατης αναπαράστασης και Manufacturing Blueprintsen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.openairetypemasterThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Electrical Engineering, Computer Engineering and Informatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.orcid0000-0001-7104-2097-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Spyros Loizou.pdfAbstract173.39 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

140
Last Week
0
Last month
4
checked on May 20, 2024

Download(s) 50

55
checked on May 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.