Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/13268
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαλότυχου, Έλενα-
dc.contributor.authorΝεοφύτου, Μαρία-
dc.date.accessioned2019-02-08T09:13:59Z-
dc.date.available2019-02-08T09:13:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/13268-
dc.description.abstractΕισαγωγή - Μετά το 1995, εξαιτίας της τεχνολογικής εξέλιξης της ναυπηγικής βιομηχανίας, υπήρξε ένα ιδιαίτερα μεγάλο χρονικό διάστημα με έλλειψη εφοδιασμού των αγορών, λόγω της ανάπτυξης μεγάλων πλοίων για την παγκόσμια ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων. Έκτοτε, το περιβάλλον των επιχειρήσεων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως κατέστη ιδιαίτερα ανταγωνιστικό λόγω των χρηματοπιστωτικών κρίσεων του 2008 και του 2012 και με την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης της Κίνας από το 2015. Σκοπός – Σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, συζήτηση και την ανάλυση των δεδομένων για τους παράγοντες που καθορίζουν την διαμόρφωση των ναύλων για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων (container ships) στις μέρες μας Υλικά – Μέθοδος – το ερωτηματολόγιο της έρευνας, αποτελείται από σχετικά μέρη και είναι ανώνυμο. Τα στοιχεία χρησιμοποιούνται μόνο για ερευνητικούς σκοπούς και η διάρκεια παράθεσης των απαντήσεων, αναφέρεται περίπου σε 15 λεπτά. Αντίστοιχα σημειώνεται πως στους ερωτηθέντες είχε δοθεί συνοδευτικό έντυπο με σαφείς οδηγίες συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου για διευκόλυνση στη συμπλήρωσή του. Τα ερωτηματολόγια που παραδόθηκαν στους ερωτηθέντες, αποτελούνται από κλειστού τύπου ερωτήσεων. Δείγμα – Ο πληθυσμός της παρούσας έρευνας αποτελείται από τους εξήντα (60) άτομα εργαζόμενοι σε ναυτιλιακή επιχειρηση που ερωτώνται για τους παράγοντες που καθορίζουν την διαμόρφωση των ναύλων για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων (container ships) στις μέρες μας. Πιο συγκεκριμένα, το δείγμα της έρευνας, αποτελείται απο 31 άνδρες και 29 γυναίκες. εργαζόμενες στις εν λόγω επιχειρήσεις, έγγαμοι ή άγγαμοι αντίστοιχα. Βασικά Συμπεράσματα – το 36,7% των εργαζομένων συμφωνούν με την άποψη ότι το ύψος του ναύλου των πλοίων μεταφοράς container εξαρτάται από το προϊόν που μεταφέρουν τα container, το 35% ούτε συμφωνούν αλλά ούτε και διαφωνούν, το 23,3% διαφώνησαν σε πολύ μεγάλο βαθμό και το υπόλοιπο 5% διαφώνησαν επίσης και το 40% των εργαζομένων ούτε συμφωνούν αλλά ούτε και διαφωνούν με την άποψη ότι το ύψος του ναύλου των πλοίων μεταφοράς container εξαρτάται από την διάρκεια του ταξιδιού, το 36,7% συμφώνησαν και το υπόλοιπο 23,3% συμφωνούν σε πολύ μεγάλο βαθμό.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Εμπορίου, Χρηματοοικονομικών και Ναυτιλίας, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΝαύλοιen_US
dc.subjectΠλοίαen_US
dc.subjectΕμπορευματοκιβώτιοen_US
dc.subjectContainersen_US
dc.subjectContainershipsen_US
dc.subjectΘαλάσσια Μεταφοράen_US
dc.subjectΖήτησηen_US
dc.subjectΠροσφοράen_US
dc.subjectΤιμέςen_US
dc.titleΠαράγοντες που καθορίζουν και διαμορφώνουν τους ναύλους των φορτίων σε κοντέινερςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Commerce, Finance and Shippingen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2018-2019en_US
dc.relation.facultyFaculty of Management and Economicsen_US
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.openairetypemasterThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Μαρία Νεοφύτου_Abstract.pdfAbstract350.78 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

365
Last Week
2
Last month
10
checked on Nov 23, 2024

Download(s) 20

215
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.