Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/13268
Title: | Παράγοντες που καθορίζουν και διαμορφώνουν τους ναύλους των φορτίων σε κοντέινερς | Authors: | Νεοφύτου, Μαρία | Keywords: | Ναύλοι;Πλοία;Εμπορευματοκιβώτιο;Containers;Containerships;Θαλάσσια Μεταφορά;Ζήτηση;Προσφορά;Τιμές | Advisor: | Καλότυχου, Έλενα | Issue Date: | 2018 | Department: | Department of Commerce, Finance and Shipping | Faculty: | Faculty of Management and Economics | Abstract: | Εισαγωγή - Μετά το 1995, εξαιτίας της τεχνολογικής εξέλιξης της ναυπηγικής βιομηχανίας, υπήρξε ένα ιδιαίτερα μεγάλο χρονικό διάστημα με έλλειψη εφοδιασμού των αγορών, λόγω της ανάπτυξης μεγάλων πλοίων για την παγκόσμια ναυτιλία εμπορευματοκιβωτίων. Έκτοτε, το περιβάλλον των επιχειρήσεων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως κατέστη ιδιαίτερα ανταγωνιστικό λόγω των χρηματοπιστωτικών κρίσεων του 2008 και του 2012 και με την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης της Κίνας από το 2015. Σκοπός – Σκοπός της παρούσης εργασίας, αναφέρεται σχετικά η συλλογή, συζήτηση και την ανάλυση των δεδομένων για τους παράγοντες που καθορίζουν την διαμόρφωση των ναύλων για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων (container ships) στις μέρες μας Υλικά – Μέθοδος – το ερωτηματολόγιο της έρευνας, αποτελείται από σχετικά μέρη και είναι ανώνυμο. Τα στοιχεία χρησιμοποιούνται μόνο για ερευνητικούς σκοπούς και η διάρκεια παράθεσης των απαντήσεων, αναφέρεται περίπου σε 15 λεπτά. Αντίστοιχα σημειώνεται πως στους ερωτηθέντες είχε δοθεί συνοδευτικό έντυπο με σαφείς οδηγίες συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου για διευκόλυνση στη συμπλήρωσή του. Τα ερωτηματολόγια που παραδόθηκαν στους ερωτηθέντες, αποτελούνται από κλειστού τύπου ερωτήσεων. Δείγμα – Ο πληθυσμός της παρούσας έρευνας αποτελείται από τους εξήντα (60) άτομα εργαζόμενοι σε ναυτιλιακή επιχειρηση που ερωτώνται για τους παράγοντες που καθορίζουν την διαμόρφωση των ναύλων για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων (container ships) στις μέρες μας. Πιο συγκεκριμένα, το δείγμα της έρευνας, αποτελείται απο 31 άνδρες και 29 γυναίκες. εργαζόμενες στις εν λόγω επιχειρήσεις, έγγαμοι ή άγγαμοι αντίστοιχα. Βασικά Συμπεράσματα – το 36,7% των εργαζομένων συμφωνούν με την άποψη ότι το ύψος του ναύλου των πλοίων μεταφοράς container εξαρτάται από το προϊόν που μεταφέρουν τα container, το 35% ούτε συμφωνούν αλλά ούτε και διαφωνούν, το 23,3% διαφώνησαν σε πολύ μεγάλο βαθμό και το υπόλοιπο 5% διαφώνησαν επίσης και το 40% των εργαζομένων ούτε συμφωνούν αλλά ούτε και διαφωνούν με την άποψη ότι το ύψος του ναύλου των πλοίων μεταφοράς container εξαρτάται από την διάρκεια του ταξιδιού, το 36,7% συμφώνησαν και το υπόλοιπο 23,3% συμφωνούν σε πολύ μεγάλο βαθμό. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/13268 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | MSc Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μαρία Νεοφύτου_Abstract.pdf | Abstract | 350.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
365
Last Week
2
2
Last month
10
10
checked on Nov 23, 2024
Download(s) 20
215
checked on Nov 23, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.