Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/12884
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσαπατσούλης, Νικόλας-
dc.contributor.authorΧατζηευαγγέλου, Επιφάνειος-
dc.date.accessioned2018-11-05T12:39:47Z-
dc.date.available2018-11-05T12:39:47Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/12884-
dc.descriptionFacebook's comments are a new way to sentiment analysis. The Facebook API allows us to collect the amount of feedback we want to use for analysis, including emotional. The analysis can be done for purposes such as Marketing, elections and general attitudes of people on a particular subject. Comments on Facebook have some peculiarities and differences from a common text that can be used for unprecedented text classifications. Some of these peculiarities are the emoticons that make the commentator's feel more distinct. In addition, comments are informal and unstructured, and spelling, grammar and syntax are not counted. From all of the commentary features, it was not considered appropriate and efficient to create a classification model. This study will be categorized Facebook users' views about Samsung products and will use different attributes to classify them by algorithms. Some of these properties that will be used to classify comments are the emotion dictionary, the vector representation of words and n-grams. For all the features to be used, the performance of the classifiers will be checked.en_US
dc.description.abstractΤα σχόλια του Facebook αποτελούν ένα νέο τρόπο για την ανάλυση συναισθήματος. Το API Facebook μας επιτρέπει στο να μαζέψουμε όση ποσότητα σχολίων επιθυμούμε για να τα χρησιμοποιήσουμε για σκοπούς ανάλυσης συμπεριλαμβανομένων και της συναισθηματικής. Η ανάλυση μπορεί να γίνεται για σκοπούς θεμάτων όπως Μάρκετινγκ, εκλογές και γενικά στάσεις ανθρώπων για κάποιο συγκεκριμένο θέμα. Τα σχόλια στο Facebook έχουν κάποιες ιδιαιτερότητες και διαφορές από ένα συνηθισμένο κείμενο τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρωτόγνωρες ταξινομήσεις κειμένων. Μερικές από αυτές τις ιδιαιτερότητες είναι ταemoticonsτα οποία κάνουν πιο ευδιάκριτο το συναίσθημα του σχολιαστή. Επιπλέον τα σχόλια είναι ανεπίσημα και αδόμητα και δεν υπολογίζονται οι ορθογραφία, η γραμματική και η σύνταξη. Από όλα τα χαρακτηριστικά των σχολίων κανένα δεν κρίθηκε κατάλληλο και αποδοτικό για να δημιουργηθεί ένα μοντέλο ταξινόμησης. Στην παρούσα μελέτη θα γίνει ταξινόμηση σε σχόλια του Facebook που έχουν θέμα τις απόψεις των χρηστών για προϊόντα της Samsungκαι θα χρησιμοποιηθούν διάφορα χαρακτηριστικά για την ταξινόμηση τους από τους αλγόριθμους. Μερικά από αυτά τα χαρακτηριστικά που θα χρησιμοποιηθούν για την ταξινόμηση των σχολίων είναι το λεξικό συναισθημάτων, η διανυσματική αναπαράσταση λέξεων και τα n-grams. Για όλα τα χαρακτηριστικά που θα χρησιμοποιηθούν θα γίνει έλεγχος των επιδόσεων των ταξινομητών.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου, Σχολή Επικοινωνίας και Μέσων Ενημέρωσης, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΤαξινόμηση κειμένουen_US
dc.subjectΣχολιασμός χαρακτηριστικών σχολίωνen_US
dc.subjectΑνάλυση συναισθήματοςen_US
dc.subjectΜηχανική μάθησηen_US
dc.titleΕξόρυξη γνώσης σε σχόλια του facebook: μελέτη περίπτωσης samsungen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2017-2018en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.grantfulltextopen-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-6739-8602-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Abstract Epifaneios Chatzievangelou.pdfπερίληψη289.29 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

330
Last Week
0
Last month
3
checked on Feb 13, 2025

Download(s) 50

145
checked on Feb 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.