Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/12847
Τίτλος: | Κρίση στη ναυτιλία και δείκτες ναυλαγοράς | Συγγραφείς: | Χαραλάμπους, Σταύρος | Λέξεις-κλειδιά: | Οικονομική κρίση;Οικονομική ανάπτυξη;Ομοσπονδιακή κυβέρνηση;Χρηματοπιστωτική κρίση;Ναυτιλιακή βιομηχανία | Advisor: | Σαββίδης, Ανδρέας | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2017 | Περίληψη: | Η οικονομική κατάρρευση το Σεπτέμβριο του 2008, θεωρείται από πολλούς οικονομολόγους ως η χειρότερη οικονομική κρίση από τη Μεγάλη Ύφεση του 1929. Οι ΗΠΑ δαπάνησαν περίπου 648 δισεκατομμύρια δολάρια εξαιτίας της επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης και οι δαπάνες της ομοσπονδιακής κυβέρνησης για την άμβλυνση της χρηματοπιστωτικής κρίσης μέσω του «Προγράμματος Ανακούφισης Παθητικού» οδήγησαν σε καθαρό κόστος για τους φορολογούμενους ύψους 73 δισεκατομμυρίων δολαρίων (UNCTAD, Review of Maritime Transport, 2011). Η ναυτιλιακή βιομηχανία επηρεάστηκε επίσης, ξεκινώντας γύρω στο 2003, όπου οι συνέπειες εξακολουθούν να υφίστανται ακόμα και σήμερα. Για την πενταετή περίοδο μεταξύ 2003 και 2008, η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει αναφερθεί ως μία από τις πιο ευημερούσες εποχές στην ιστορία της. Για να τεθεί σε αριθμούς, ένα μέσο πλοίο χύδην ξηρού φορτίου, κέρδισε 39.000 δολάρια την ημέρα το 2004 και περίπου 50.000 δολάρια την ημέρα το 2008 (UNCTAD, Review of Maritime Transport, 2011). | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/12847 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
CORE Recommender
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα