Department of Communication and Marketing

Organization name
Department of Communication and Marketing
Description
The Department of Communication and Marketing at the Cyprus University of Technology aspires to establish itself as a regional center for teaching and research in the field of public communication and to gradually become a nationally and internationally recognized center of excellence. Its mission is to enhance scholarship in the field of public communication, predominantly in those aspects that are linked to the media, journalism, political communication, advertising and public relations. It will strongly focus on the European dimension and on the related domains of the communicative disciplines, with emphasis on the historical, social and political aspects of their evolution.

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Results 281-300 of 300 (Search time: 0.035 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
2811-Feb-2024Η προσωποποίηση της πολιτικής, η επικυριαρχία της εικόνας και η κρίση της κομματικής δημοκρατίαςTriga, Vasiliki 
22019Θρησκευτική πίστη και Facebook : μια ποιοτική ανάλυσηΑντωνίου, Αίμιλη 
32013Κοινωνικές αναπαραστάσεις των ηλεκτρονικών συμβούλων ψήφου : η περίπτωση του ‘Choose4CyprusΦωτιάδου, Εύρη 
4May-2023Μελέτη λογισμικών για ανάλυση ποδοσφαιρικών αγώνων: η περίπτωση του WyscoutΜιχαήλ, Ξενής 
52012Μελετώντας εμπειρικά την ολοκληρωτική αγάπη στην Κύπρο : μια κοινωνιο-ψυχολογική προσέγγισηΜατσαγγίδου, Μαρία 
6May-2023Ο αντίκτυπος του μάρκετινγκ επιρροής στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων της ΚύπρουΡαφικ Γκιλ, Ευπραξία 
7May-2021Οι επιπτώσεις του COVID-19 στο επίπεδο εμπιστοσύνης στη δημοσιογραφία : ποιοτική ανάλυση στην ΚύπροΧατζημιλτή, Μαριλένα 
82015Οι ηλεκτρονικοί σύμβουλοι ψήφου στην ΕλλάδαΓεμενής, Κώστας ; Κωνσταντινίδης, Γιάννης ; Τρίγκα, Βασιλική 
9Dec-2020Οι Τροπικότητες του Φαντασιακού στο Πολιτισμικό ΥποκείμενοΠαναγιώτου, Χρίστος 
10May-2023Παράγοντες που επηρεάζουν τους άνδρες καταναλωτές στην Κύπρο για αγορά ποδοσφαιρικού ρουχισμού και ποιος είναι ο ρόλος των influencersΓεωργίου, Ραφαήλ 
11Nov-2017Περιγραφή άυλης πολιτιστικής κληρονομίας μέσα από μεταδεδομένα: η περίπτωση του παραδοσιακού χορούΓιαννουλάκης, Σταμάτιος ; Τσαπατσούλης, Νικόλας ; Καμαρινόπουλος, Αλέξιος 
12May-2023Πληθοχρηματοδότηση και ενημέρωση : παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση οικονομικής στήριξης των μέσων ενημέρωσηςΝεοφύτου, Ραφαέλλα 
132013Σύγκριση μεθόδων πρόβλεψης ψήφου στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες συμβούλων ψήφουΜακρή, Αρίστη 
14May-2023Σύγκριση των προβλέψεων των αποτελεσμάτων των ποδοσφαιρικών αγώνων μεταξύ φίλαθλου κοινού, εμπειρογνομώνων και στοιχηματικών εταιρειώνΧρυσοστόμου, Κυριάκος 
15May-2015Σύστημα πρόβλεψης επίδοσης φοιτητών ΕΣΔ βάση της επίδοσης τους στις προεισαγωγικές εξετάσειςΒρυωνίδη, Στέφανος 
162013Συμμετοχική δημοσιογραφία στην ΚύπροΡούσσος, Μάριος – Αντώνης 
1730-May-2018Συστήματα συστάσεων σε ηλεκτρονικούς συμβούλους ψήφουΑγαθοκλέους, Μαριλένα 
182010Το διαδίκτυο στην Κύπρο 2010, Τελική ΈκθεσηGialamas, Vassilis ; Patelis, Korinna ; Tsapatsoulis, Nicolas ; Kyza, Eleni A. ; Milioni, Dimitra L. ; Lambrinos, Lambros ; Doudaki, Vaia ; Demertzis, Nicolas ; Kyriakides, Christopher ; Panos, Dionysis ; Stylianou, Stelios 
19May-2023Το διαδίκτυο ως εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών πριν προβούν οι καταναλωτές σε online αγορέςΒίκτωρος, Ειρήνη 
20May-2022Χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους βουλευτές του Δημοκρατικού Συναγερμού: προς μια τέταρτη εποχή πολιτικής επικοινωνίαςΕμπεδοκλής, Φίλιππος