Faculty of Communication and Media Studies

110437_Epikoinonia.jpg picture
Organization name
Faculty of Communication and Media Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Refined By:
Date Issued:  [2011 TO 2019]
Fulltext:  With Fulltext

Results 121-140 of 184 (Search time: 0.036 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
121May-2018Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στο ανθρώπινο δυναμικό : ποσοτική έρευνα στον ξενοδοχειακό τομέαΚλατσιά, Άντρη 
1222013Η επίδραση του ηλεκτρονικού σύμβουλου ψήφου στην διαμόρφωση πολιτικής άποψης : η περίπτωση του ‘Choose4Cyprus’Φελλάς, Βελισσάριος 
123May-2017Η Επίδραση των Διαδικτυακών Σχολίων στις Στάσεις προς τους Πρόσφυγες Μετανάστες στην Κύπρο: μια Πειραματική ΜελέτηΣοφοκλέους, Ραφαήλ 
124May-2018Η εσωτερική διάσταση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στον τραπεζικό τομέα: ποσοτική προσέγγισηΜεσαρίτη, Μέλανη 
1252015Η καινοτομία των βιολογικών καλλυντικών προϊόντων και η αποδοχή τους από τους Κύπριους καταναλωτέςΠολυκάρπου, Μαρία 
1262018Η κατασκευή του "ηθικού εαυτού" μέσα απο τις εμπειρίες με σεξουαλικό υλικό στα ΜΜΕΑθανασίου, Ραφαέλλα 
1272014Η κατασκευή του πολέμου: η πλαισίωση της συζήτησης για τη στρατιωτική επέμβαση στη Συρία από κυρίαρχα και εναλλακτικά μέσα.Σολωμού, Σοφία 
1282012Η κοινωνική ταυτότητα στα online κοινωνικά δίκτυαΤρίκκη, Άννα 
1292014Η Πολιτική Επικοινωνία στο περιβάλλον της Κύπρου - Ευρωεκλογές 2014Μανώλη, Χριστιάνα 
1302015Η πρόσληψη του "σκυλάδικου" στην ΚύπροΠουλλή, Αρίστη 
131May-2018Η πρόσληψη του τηλεοπτικού περιεχομένου απο τους μετανάστες στην ΚύπροΚουμέττου, Μαριάννα 
132May-2018Η ταυτότητα του ραδιοφωνικού ακροατή κατα την περίοδο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974 μέχρι την μεταπολεμική περίοδοΚαραΐσκου, Μαρία 
1332011Η Χρήση Πολιτικών Συμβόλων από Νεαρά Άτομα στη Δημόσια Σφαίρα της Κυπριακής Κοινωνίας. Σύνοψη Κυρίων Ευρημάτων και ΣυμπερασμάτωνStylianou, Stelios 
1342014Η χρήση του near field communication σε καθημερινές δραστηριότητεςΖαβρός, Φάνος 
1352014Η χρήση του συναισθήματος της ενοχής σε διαφημιστικά μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου. Μια πειραματική μελέτη στα Google AdWordsΕυαγόρου, Ράνια 
1362012Ηλεκτρονική κοινωνική διαδικτύωση και καθημερινή ζώη : μελέτη περίπτωσης το facebookΤτοφαρή, Χριστίνα 
1372011Ηλεκτρονική ψηφοφορίαΝικολάου, Νίκη 
1382019Θρησκευτική πίστη και Facebook : μια ποιοτική ανάλυσηΑντωνίου, Αίμιλη 
1392013Κοινωνικές αναπαραστάσεις των ηλεκτρονικών συμβούλων ψήφου : η περίπτωση του ‘Choose4CyprusΦωτιάδου, Εύρη 
1402017Κοινωνικό κεφάλαιο και διαδίκτυο: Πώς η γενικευμένη εμπιστοσύνη επηρεάζει το δεσμευτικό, γεφυρωτικό και διασυνδετικό διαδικτυακό κοινωνικό κεφάλαιοΣτυλιανού, Στέλιος ; Μηλιώνη, Δήμητρα Λ.