Faculty of Communication and Media Studies

110437_Epikoinonia.jpg picture
Organization name
Faculty of Communication and Media Studies

OrgUnit's Researchers publications
(Dept/Workgroup Publication)

Refined By:
Date Issued:  [2020 TO 2023]
Fulltext:  With Fulltext
Date Issued:  2023

Results 21-40 of 49 (Search time: 0.032 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
2114-Jul-2023LGBT in Advertising. How audience’s sexual conservatism influences the attitude towards the ads depicting LGBT charactersLeonidou, Sophia ; Voutsa, Maria C. 
2229-Jun-2023LGBT Portrayals in Advertising. Sexual conservatism and the effectiveness of ads depicting straight or trans characters.Leonidou, Sophia ; Voutsa, Maria C. 
2320-Jul-2023Measuring Perceived Internal Marketing and Employee Engagement in Higher Education InstitutionsKyriacou, Evdoxia ; Zarkada, Anna K. 
243-Apr-2023Mega-influencer and celebrity brand engagement: antecedents and effect on fans’ purchasing behavioursZarkada, Anna K. 
25Dec-2023Newswork in crisis: Sourcing patterns during COVID-19 through a 'lived experience' perspectiveSpyridou, Lia Paschalia ; Vatikiotis, Pantelis ; Maniou, Theodora A. 
261-Sep-2023Sustainable MarketingThemistocleous, Christos 
272023Towards the individuated journalistic worker in pandemic times: Reflections from Greece and CyprusVatikiotis, Pantelis ; Maniou, Theodora A. ; Spyridou, Lia Paschalia 
281-Feb-2023Validation of the Sun Exposure and Protection Index (SEPI) in Greek: An Instrument for Measuring Children’s Sun Protection PropensityTheodosi, Sotiroula ; Nicolaidou, Iolie 
2910-Oct-2023Virtual Reality and the Art of Empathetic Teaching: Enhancing Teacher Education Through Perspective-TakingStavroulia, Kalliopi Evangelia ; Kyrlitsias, Christos ; Ioannou, Lefteris ; Georgiou, Yiannis ; Michael-Grigoriou, Despina ; Lanitis, Andreas 
30May-2023Ανάλυση του ιδιοκτησιακού καθεστώτος των ΜΜΕ της Κύπρου, σχετικά με την ειδησεογραφίαΣιάφκου, Στέλλα ; Χαρίτου, Στέλλα 
31May-2023Απεικόνιση LGBT στη διαφήμιση : η επίδραση του σεξουαλικού συντηρησμού στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεωνΛεωνίδου, Σοφία 
32May-2023Ασφάλεια των πεζών στη πόλη : διερεύνηση του όρου "Μη ασφαλής διάβαση"Κωνσταντίνου, Κωνσταντίνος 
33May-2023Δημιουργία ανάγκης της αγοράς κατά την περίοδο της πανδημίας και αύξηση των online αγορών στην ΚύπροΜοσχοβίας, Νεόφυτος 
34Dec-2023Διερεύνηση της επίδρασης της παιχνιδοποιημένης μάθησης σε χώρους πολιτισμικής κληρονομιάς μέσω της χρήσης περιβαλλόντων εκτεταμένης πραγματικότηταςSouropetsis, Markos 
35May-2023Εικονική πραγματικότητα και εμβύθισηΕυπραξία, Μαρία 
36May-2023Εικονική πραγματικότητα και κίνητρα μάθησηςΓιωργάλλα, Βαρναβία 
37May-2023Η Γενιά Ζ είναι αληθινή: Τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά των Κύπριων χρηστών της εφαρμογής BeReal και οι στάσεις τους προς τις αυθόρμητες διαφημίσειςΚακουλλή, Ελένη 
38May-2023Η επιρροή της πίεσης χρόνου στην συμπεριφορά καταναλωτή κατά την διάρκεια αγοράς ενδυμάτωνΠαναγιώτου, Βερονίκη 
39May-2023Η φεμινιστική πορνογραφία και ο τρόπος αποκωδικοποιήσης της από το κοινόΚουζιώνη, Άννα Μαρία 
40May-2023Μελέτη λογισμικών για ανάλυση ποδοσφαιρικών αγώνων: η περίπτωση του WyscoutΜιχαήλ, Ξενής