Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8792
Τίτλος: Μελανά σημεία στο οδικό δίκτυο της Κύπρου
Συγγραφείς: Ισαάκ, Κωνσταντίνα 
Λέξεις-κλειδιά: Οδικό δίκτυο--Κύπρος;Τροχαίες συγκρούσεις;Συμβολές οδών;Θανατηφόρα δυστυχήματα
Advisor: Οικονομίδης, Ιωάννης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2016
Department: Department of Civil Engineering and Geomatics
Faculty: Faculty of Engineering and Technology
Περίληψη: Η παρούσα Πτυχιακή Εργασία εξετάζει τις παραμέτρους που σχετίζονται με την δημιουργία οδικών τροχαίων συγκρούσεων σε προβληματικά σημεία του οδικού δικτύου της Κύπρου. Περαιτέρω επέκταση γίνεται στις αιτίες που ευθύνονται για την πρόκληση των τροχαίων συγκρούσεων, με κύριο αυτουργό τον άνθρωπο, το όχημα και το περιβάλλον, αντίστοιχα. Αρχικά πραγματοποιήθηκε συλλογή δεδομένων για τον προσδιορισμό των μελανών σημείων, δηλαδή, σημείων όπου προέκυψαν πάνω από 5 θανατηφόρα οδικά ατυχήματα ή με ελαφρούς τραυματισμούς. Ακολούθησε η επεξεργασία των πιο πάνω δεδομένων, αναλύθηκε η κάθε τροχαία σύγκρουση ξεχωριστά και εξήχθηκαν τα τελικά συμπεράσματα. Από την ανάλυση προέκυψε ότι τα περισσότερα μελανά σημεία είναι συμβολές οδών, συνήθως φωτοελεγχόμενες. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα και στις οδικές συγκρούσεις, με σοβαρά τραυματισμένους, πρωταγωνιστούν άνδρες, με τις γυναίκες να αποτελούν τη μειοψηφία. Το πιο θλιβερό συμπέρασμα της ανάλυσης αποτελεί η διαπίστωση ότι οι περισσότεροι νεκροί ανήκουν στην ηλιακή ομάδα των 60 ετών και άνω, ενώ οι περισσότεροι σοβαρά τραυματίες ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των 15-24 ετών. Στο τέλος της μελέτης, προτείνονται μέτρα βελτίωσης γενικότερα του οδικού δικτύου και ειδικότερα στα μελανά σημεία που εντοπίστηκαν.
Description: The aim of this thesis is to examine the causes associated with the road accidents in Cyprus. Τhe reasons, behind road accidents are examined and specifically those due to human errors, vehicle condition and the road environment. Initially, data were collected to determine black spots in certain areas of the road network. Black spots are considered those locations with more than five fatal accidents or accidents with minor injuries. All data, obtained from the Cyprus Police Department and the Public Works Department, were analyzed carefully and the final conclusions were drawn. The analysis showed that most of the black spots are intersections controlled by traffic signals. A related point to consider is that in most car accidents more men than women are involved. The saddest conclusion is that most of the dead are in the age groups of over 60 years, whilst those seriously injured belong in the age group of 15-24 years. At the end of this thesis, measures are being proposed that will help improve the roads and black spots in Cyprus and reduce the amount of accidents in general.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8792
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτων
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Κ. ΙΣΑΑΚ.pdf4.43 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 10

277
Last Week
1
Last month
10
checked on 20 Μαϊ 2024

Download(s) 10

1.245
checked on 20 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα