Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8792
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΟικονομίδης, Ιωάννης-
dc.contributor.authorΙσαάκ, Κωνσταντίνα-
dc.date.accessioned2016-08-09T06:45:49Z-
dc.date.available2016-08-09T06:45:49Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/8792-
dc.descriptionThe aim of this thesis is to examine the causes associated with the road accidents in Cyprus. Τhe reasons, behind road accidents are examined and specifically those due to human errors, vehicle condition and the road environment. Initially, data were collected to determine black spots in certain areas of the road network. Black spots are considered those locations with more than five fatal accidents or accidents with minor injuries. All data, obtained from the Cyprus Police Department and the Public Works Department, were analyzed carefully and the final conclusions were drawn. The analysis showed that most of the black spots are intersections controlled by traffic signals. A related point to consider is that in most car accidents more men than women are involved. The saddest conclusion is that most of the dead are in the age groups of over 60 years, whilst those seriously injured belong in the age group of 15-24 years. At the end of this thesis, measures are being proposed that will help improve the roads and black spots in Cyprus and reduce the amount of accidents in general.en_US
dc.description.abstractΗ παρούσα Πτυχιακή Εργασία εξετάζει τις παραμέτρους που σχετίζονται με την δημιουργία οδικών τροχαίων συγκρούσεων σε προβληματικά σημεία του οδικού δικτύου της Κύπρου. Περαιτέρω επέκταση γίνεται στις αιτίες που ευθύνονται για την πρόκληση των τροχαίων συγκρούσεων, με κύριο αυτουργό τον άνθρωπο, το όχημα και το περιβάλλον, αντίστοιχα. Αρχικά πραγματοποιήθηκε συλλογή δεδομένων για τον προσδιορισμό των μελανών σημείων, δηλαδή, σημείων όπου προέκυψαν πάνω από 5 θανατηφόρα οδικά ατυχήματα ή με ελαφρούς τραυματισμούς. Ακολούθησε η επεξεργασία των πιο πάνω δεδομένων, αναλύθηκε η κάθε τροχαία σύγκρουση ξεχωριστά και εξήχθηκαν τα τελικά συμπεράσματα. Από την ανάλυση προέκυψε ότι τα περισσότερα μελανά σημεία είναι συμβολές οδών, συνήθως φωτοελεγχόμενες. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στα περισσότερα θανατηφόρα δυστυχήματα και στις οδικές συγκρούσεις, με σοβαρά τραυματισμένους, πρωταγωνιστούν άνδρες, με τις γυναίκες να αποτελούν τη μειοψηφία. Το πιο θλιβερό συμπέρασμα της ανάλυσης αποτελεί η διαπίστωση ότι οι περισσότεροι νεκροί ανήκουν στην ηλιακή ομάδα των 60 ετών και άνω, ενώ οι περισσότεροι σοβαρά τραυματίες ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των 15-24 ετών. Στο τέλος της μελέτης, προτείνονται μέτρα βελτίωσης γενικότερα του οδικού δικτύου και ειδικότερα στα μελανά σημεία που εντοπίστηκαν.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικών Γεωπληροφορικής, Σχολή Μηχανικής και Τεχνολογίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κατόχου των πνευματικών δικαιωμάτωνen_US
dc.subjectΟδικό δίκτυο--Κύπροςen_US
dc.subjectΤροχαίες συγκρούσειςen_US
dc.subjectΣυμβολές οδώνen_US
dc.subjectΘανατηφόρα δυστυχήματαen_US
dc.titleΜελανά σημεία στο οδικό δίκτυο της Κύπρουen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/50en
dc.relation.deptDepartment of Civil Engineering and Geomaticsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2020-2021en_US
dc.relation.facultyFaculty of Engineering and Technologyen_US
item.fulltextWith Fulltext-
item.cerifentitytypePublications-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.openairetypebachelorThesis-
item.languageiso639-1el-
crisitem.author.deptDepartment of Civil Engineering and Geomatics-
crisitem.author.facultyFaculty of Engineering and Technology-
crisitem.author.parentorgFaculty of Engineering and Technology-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
Κ. ΙΣΑΑΚ.pdf4.43 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

276
Last Week
3
Last month
10
checked on May 17, 2024

Download(s) 5

1,245
checked on May 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.