Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8463
Τίτλος: Effective interactive websites: examining the moderating role of involvement
Συγγραφείς: Zotos, Yorgos 
Palla, Polyxeni 
Tsiotsou, Rodoula H. 
metadata.dc.contributor.other: Ζώτος, Γιώργος
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Interactive websites;Online environments;Moderating effects
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιου-2013
Πηγή: World Marketing Congress, 2014, Melbourne, Australia, 17 - 20 July
Περίληψη: Consumers’ responses toward an interactive website are moderated by a number of factors. The present study examines whether different levels of product involvement moderate the website interactivity effectiveness in terms attitude formation and pre-purchase intention. Although numerous, previous studies in online environments have either been conducted in a single product sector (e.g. Sicilia, Ruiz and Munuera 2005), or when employing several product categories they did not consider the potential moderating effects of product involvement on the interactivity –attitude formation and pre-purchase intention (Coyle and Thorson 2001; Bezjian-Avery, Calder, and Iacobucci 1998).
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8463
ISBN: 978-3-319-24184-5
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-24184-5_89
Rights: © Academy of Marketing Science
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
University of Macedonia 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

446
Last Week
1
Last month
2
checked on 13 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα