Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8442
Τίτλος: Gaining satisfaction and trust in a brand website
Συγγραφείς: Zotos, Yorgos 
Tsiotsou, Rodoula 
Palla, Polyxeni 
metadata.dc.contributor.other: Ζώτος, Γιώργος
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Λέξεις-κλειδιά: Gaining satisfaction;Trust;Interactive environment;Online media;Website;Website interactivity
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Πηγή: 8th International Service Research Conference, 2014, Thessaloniki, Greece, 13 - 15 June
Περίληψη: Gaining satisfaction and trust online remains a challenging task for marketers, due to increased levels of uncertainty that exist in the interactive environment. Many studies have been conducted in order to investigate how the online media influences satisfaction and trust (eg. Martin et al., 2011; Shankar et al. 2003). However, the present study makes an attempt to understand the factors that increase satisfaction and trust in an interactive brand website. In particular, the present study addresses the following two questions: Are the levels of consumer trust and satisfaction for a brand website different according to the level of website interactivity? Are the levels of consumer trust and satisfaction affected by the four facets (aesthetics, playfulness, service excellence and customer return on investment) of Experiential Value [EV].
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8442
Type: Conference Papers
Affiliation: University of Macedonia 
Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
AMA SERVSIG 2014 Palla Tsiotsou Zotos.pdf345.39 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 20

408
Last Week
1
Last month
10
checked on 20 Μαϊ 2024

Download(s) 20

123
checked on 20 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα