Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8341
Τίτλος: Ένταξη διαδραστικής τεχνολογίας στην εκπαίδευση: διερεύνηση του ενδιαφέροντος των παιδιών στο μάθημα της ιστορίας
Συγγραφείς: Καμπουρίδου, Ελίνα 
Λέξεις-κλειδιά: Clickers;Kahoot;Διαδραστική τεχνολογία μάθησης;Τεχνολογικός εξοπλισμός;Ιστορία
Advisor: Ioannou, Andri
Ημερομηνία Έκδοσης: 2014
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Περίληψη: Η μελέτη αυτή διερευνά το ενδιαφέρον των παιδιών, πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Ιστορίας ενσωματώνοντας διαδραστική τεχνολογία μάθησης. Για τους σκοπούς της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία Clickers και Kahoot! στο μάθημα της Ιστορίας για 6 συνεχόμενα μαθήματα. Στη μελέτη συμμετείχαν 20 μαθητές 4ης τάξης δημοτικού, ελληνόφωνοι αλλά και ξενόγλωσσοι, ηλικίας 9-10 χρονών. Έγινε συλλογή ποιοτικών δεδομένων μέσω βιντεογράφησης των παιδιών και συνέντευξης της εκπαιδευτικού, όπως και ποσοτικών δεδομένων με 3ων ειδών ερωτηματολόγια και ερωτήσεις διαμορφωτικής αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχε αυξημένη συμμετοχή στο μάθημα, ιδιαίτερα από τους ξενόγλωσσους μαθητές οι οποίοι δεν συμμετείχαν υπό κανονικές συνθήκες στο μάθημα λόγω μειωμένης κατανόησης της ελληνικής γλώσσας, αυξημένο ενδιαφέρον των μαθητών για την Ιστορία, και μεγάλο αριθμό ορθών απαντήσεων στις ερωτήσεις διαμορφωτικής αξιολόγησης. Εντούτοις η ένταξη αυτού του είδους τεχνολογίας στην εκπαίδευση απαιτεί και τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/8341
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Καμπουρίδου Ελίνα.pdf5.11 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

410
Last Week
0
Last month
4
checked on 23 Νοε 2024

Download(s) 5

1.211
checked on 23 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα