Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/8341
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ioannou, Andri | - |
dc.contributor.author | Καμπουρίδου, Ελίνα | - |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T05:56:23Z | - |
dc.date.available | 2016-01-26T05:56:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14279/8341 | - |
dc.description.abstract | Η μελέτη αυτή διερευνά το ενδιαφέρον των παιδιών, πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο μάθημα της Ιστορίας ενσωματώνοντας διαδραστική τεχνολογία μάθησης. Για τους σκοπούς της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν τα εργαλεία Clickers και Kahoot! στο μάθημα της Ιστορίας για 6 συνεχόμενα μαθήματα. Στη μελέτη συμμετείχαν 20 μαθητές 4ης τάξης δημοτικού, ελληνόφωνοι αλλά και ξενόγλωσσοι, ηλικίας 9-10 χρονών. Έγινε συλλογή ποιοτικών δεδομένων μέσω βιντεογράφησης των παιδιών και συνέντευξης της εκπαιδευτικού, όπως και ποσοτικών δεδομένων με 3ων ειδών ερωτηματολόγια και ερωτήσεις διαμορφωτικής αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι υπήρχε αυξημένη συμμετοχή στο μάθημα, ιδιαίτερα από τους ξενόγλωσσους μαθητές οι οποίοι δεν συμμετείχαν υπό κανονικές συνθήκες στο μάθημα λόγω μειωμένης κατανόησης της ελληνικής γλώσσας, αυξημένο ενδιαφέρον των μαθητών για την Ιστορία, και μεγάλο αριθμό ορθών απαντήσεων στις ερωτήσεις διαμορφωτικής αξιολόγησης. Εντούτοις η ένταξη αυτού του είδους τεχνολογίας στην εκπαίδευση απαιτεί και τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία. | en |
dc.format | en | |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών, Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών και Επικοινωνίας, Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου | en |
dc.rights | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | en |
dc.subject | Clickers | en |
dc.subject | Kahoot | en |
dc.subject | Διαδραστική τεχνολογία μάθησης | en |
dc.subject | Τεχνολογικός εξοπλισμός | en |
dc.subject | Ιστορία | en |
dc.title | Ένταξη διαδραστικής τεχνολογίας στην εκπαίδευση: διερεύνηση του ενδιαφέροντος των παιδιών στο μάθημα της ιστορίας | en |
dc.type | Bachelors Thesis | en |
dc.affiliation | Cyprus University of Technology | en |
dc.dept.handle | 123456789/37 | en |
dc.relation.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | en |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | - |
item.openairetype | bachelorThesis | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.languageiso639-1 | el | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
crisitem.author.dept | Department of Multimedia and Graphic Arts | - |
crisitem.author.faculty | Faculty of Fine and Applied Arts | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-3570-6578 | - |
crisitem.author.parentorg | Faculty of Fine and Applied Arts | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Καμπουρίδου Ελίνα.pdf | 5.11 MB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s) 50
410
Last Week
0
0
Last month
4
4
checked on Nov 23, 2024
Download(s) 5
1,211
checked on Nov 23, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.