Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/698
Title: Οι απόψεις προπτυχιακών φοιτητών σχεδιαστικής για την εκπαίδευση τους και πως αυτή συγκρίνεται με τη ρητορική της σχεδιαστικής εκπαίδευσης για τον 21ο αιώνα
Authors: Παναγιώτου, Ελένη 
Keywords: Education;Rhetoric;Planning methodology
Advisor: Σουλελές, Νίκος
Issue Date: 2013
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, διερευνώνται, οι απόψεις των τριτοετών και τεταρτοετών φοιτητών του τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του ΤΕΠΑΚ σχετικά με τη σχεδιαστική εκπαίδευση τους και πως συγκρίνεται με τη ρητορική της σχεδιαστικής εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα. Για το μεθοδολογικό σχεδιασμό της εργασίας προηγήθηκε μελέτη της βιβλιογραφίας πάνω στο θέμα. Διαπιστώθηκε ότι πρόκειται για ένα ζήτημα υψίστης σημασίας, καθώς επηρεάζει όχι μόνο τα ακαδημαϊκά ιδρύματα που παρέχουν την εκπαίδευση αυτή, αλλά και την επαγγελματική πορεία των σπουδαστών. Στη συνέχεια σχεδιάστηκαν οι ερωτήσεις μέσω των οποίων στόχος ήταν η άπαντηση στο ερώτημα κατά πόσο οι φοιτητές θεωρούν ότι η σχεδιαστική εκπαίδευση που τους παρέχεται ανταποκρίνεται στις ανάγκες του 21ου αιώνα. Με τη βοήθεια της μεθόδου της φαινομενογραφίας, ανέλυσα τις διάφορες απαντήσεις μέσα στα πλάισια της επιστημονικής δεοντολογίας και κατέληξα σε ορισμένα συμπεράσματα τα οποία παρουσιάζω αναλυτικά στα επόμενα κεφάλαια.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/698
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Ελένη Παναγιώτου-2013.pdf97.47 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

275
Last Week
0
Last month
1
checked on Dec 3, 2024

Download(s) 50

81
checked on Dec 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.