Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/685
Τίτλος: Διδασκαλία των μαθηματικών με την παρέμβαση ενός ανθρωποειδούς ρομπότ: διερεύνηση των στάσεων και του άγχους των παιδιών
Συγγραφείς: Στυλιανού, Στέφανη 
Λέξεις-κλειδιά: Ανθρωποειδούς ρομπότ;Διδασκαλία Μαθηματικών
Advisor: Ιωάννου, Άντρη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Περίληψη: Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία των μαθηματικών με την παρέμβαση ενός ανθρωποειδούς ρομπότ. Συγκεκριμένα, στόχος της έρευνας ήταν να ερευνήσει τις πιθανές αλλαγές στις στάσεις των παιδιών έκτης τάξης δημοτικού στα μαθηματικά, καθώς και πιθανές ενδείξεις μείωσης του άγχους τους με την παρέμβαση ενός ανθρωποειδούς ρομπότ στο μάθημα. Για τους σκοπούς της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ανθρωποειδές ρομπότ ΝΑΟ της εταιρείας Aldebaran Robotics. Στη μελέτη χρησιμοποιήθηκαν 19 παιδιά έκτης τάξης δημοτικού (11-12 ετών). Για τη συλλογή δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια στα παιδιά (πριν και μετά την παρέβαση του ρομπότ) και στους γονείς (μετά την ολοκλήρωση της παρέμβασης της), παρατήρηση των παιδιών κατά τη διάρκεια διδασκαλίας των μαθηματικών (αρχικά χωρίς το ρομπότ και στη συνέχεια με την παρουσία του) και συνέντευξη με τον εκπαιδευτικό. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το ανθρωποειδές ρομπότ επιδρά θετικά στα παιδιά τόσο για την αύξηση του ενδιαφέροντος τους όσο και για την καλλιέργεια ενθουσιασμού. Παρ’όλα αυτά η παρούσα έρευνα δεν απέδειξε τη σχέση του άγχους – που βίωναν οι μαθητές στο μάθημα των μαθηματικών – και της παρουσίας του ανθρωποειδούς ρομπότ. Απώτερος στόχος της συγκεκριμένης έρευνας, είναι να προσφέρει στο χώρο της εκπαίδευσης, όσον αφορά την αντιμετώπιση αρνητικών στάσεων και συμπεριφορών στο μάθημα των μαθηματικών με την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/685
Rights: Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Type: MSc Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Στέφανη Στυλιανού.pdf308.53 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

382
Last Week
1
Last month
13
checked on 31 Αυγ 2024

Download(s) 50

183
checked on 31 Αυγ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα