Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/685
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΙωάννου, Άντρη-
dc.contributor.authorΣτυλιανού, Στέφανη-
dc.date.accessioned2014-03-20T10:33:15Z-
dc.date.accessioned2015-11-30T09:59:07Z-
dc.date.available2014-03-20T10:33:15Z-
dc.date.available2015-11-30T09:59:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/685-
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ασχολείται με τη διδασκαλία των μαθηματικών με την παρέμβαση ενός ανθρωποειδούς ρομπότ. Συγκεκριμένα, στόχος της έρευνας ήταν να ερευνήσει τις πιθανές αλλαγές στις στάσεις των παιδιών έκτης τάξης δημοτικού στα μαθηματικά, καθώς και πιθανές ενδείξεις μείωσης του άγχους τους με την παρέμβαση ενός ανθρωποειδούς ρομπότ στο μάθημα. Για τους σκοπούς της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το ανθρωποειδές ρομπότ ΝΑΟ της εταιρείας Aldebaran Robotics. Στη μελέτη χρησιμοποιήθηκαν 19 παιδιά έκτης τάξης δημοτικού (11-12 ετών). Για τη συλλογή δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν ερωτηματολόγια στα παιδιά (πριν και μετά την παρέβαση του ρομπότ) και στους γονείς (μετά την ολοκλήρωση της παρέμβασης της), παρατήρηση των παιδιών κατά τη διάρκεια διδασκαλίας των μαθηματικών (αρχικά χωρίς το ρομπότ και στη συνέχεια με την παρουσία του) και συνέντευξη με τον εκπαιδευτικό. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το ανθρωποειδές ρομπότ επιδρά θετικά στα παιδιά τόσο για την αύξηση του ενδιαφέροντος τους όσο και για την καλλιέργεια ενθουσιασμού. Παρ’όλα αυτά η παρούσα έρευνα δεν απέδειξε τη σχέση του άγχους – που βίωναν οι μαθητές στο μάθημα των μαθηματικών – και της παρουσίας του ανθρωποειδούς ρομπότ. Απώτερος στόχος της συγκεκριμένης έρευνας, είναι να προσφέρει στο χώρο της εκπαίδευσης, όσον αφορά την αντιμετώπιση αρνητικών στάσεων και συμπεριφορών στο μάθημα των μαθηματικών με την εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectΑνθρωποειδούς ρομπότen_US
dc.subjectΔιδασκαλία Μαθηματικώνen_US
dc.titleΔιδασκαλία των μαθηματικών με την παρέμβαση ενός ανθρωποειδούς ρομπότ: διερεύνηση των στάσεων και του άγχους των παιδιώνen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.openairetypemasterThesis-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1el-
item.fulltextWith Fulltext-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0002-3570-6578-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Στέφανη Στυλιανού.pdf308.53 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 50

382
Last Week
1
Last month
13
checked on Aug 31, 2024

Download(s) 50

183
checked on Aug 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.