Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/672
Title: | Χρήση μηχανικής όρασης σε διαδραστικές εφαρμογές | Authors: | Ζαχαρία, Γεωργία | Keywords: | Mouse;Keyboard;Score;Mouse touchpad | Advisor: | Lanitis, Andreas | Issue Date: | 2013 | Department: | Department of Multimedia and Graphic Arts | Faculty: | Faculty of Fine and Applied Arts | Abstract: | Η παρούσα μελέτη αφορά την σημαντικότητα της μηχανικής όρασης σε εφαρμογές διαδραστικών πολυμέσων. Αποτελεί πραγματικότητα το γεγονός ότι η Μηχανική Όραση είναι μία τεχνολογία η οποία ανήκει στην επιστήμη των υπολογιστών και αποτελείται από μεθόδους για την ανάκτηση, επεξεργασία, ανάλυση και κατανόηση εικόνων από τον πραγματικό κόσμο ώστε να παραχθεί συμβολική πληροφορία, κατάλληλη για την λήψη αντίστοιχων αποφάσεων από τον υπολογιστή. Ακολούθως, τα Διαδραστικά Πολυμέσα αφορούν οποιαδήποτε μορφή αλληλεπίδρασης μεταξύ μηχανής και χρήστη, με ψηφιακά δεδομένα πολλαπλών μορφών, όπως κείμενο, γραφικά, εικόνες, κινούμενες εικόνες (animation), ήχο και βίντεο, για την αναπαράσταση, παρουσίαση, αποθήκευση, μετάδοση ή επεξεργασία πληροφοριών. Στο πρώτο μέρος γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση της τεχνολογίας, μηχανική όραση και διαδραστικών πολυμέσων. Η περιγραφή περιλαμβάνει ιστορική αναδρομή, τεχνικές και παραδείγματα τεχνικών μηχανικής όρασης, σε εφαρμογές διαδραστικών πολυμέσων, κριτική, αξιολόγηση και μελλοντικές τάσεις. Συνεχίζοντας, το δεύτερο μέρος εστιάζεται στην περιγραφή υφιστάμενων εφαρμογών διαδραστικών πολυμέσων σε συνδυασμό με την μηχανική όραση και παρουσιάζεται η περιγραφή του τρόπου λειτουργίας, της κάθε εφαρμογής με έμφαση στον τρόπο χρήσης της μηχανικής όρασης. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής γίνεται επίσης αξιολόγηση υφιστάμενων διαδραστικών εφαρμογών που χρησιμοποιούν μηχανική όραση. Μέσω αυτής της αξιολόγησης και σε συσχετισμό με την σχετική βιβλιογραφία, εξάγονται συμπεράσματα σε σχέση με την καταλληλότητα και τις προοπτικές χρήσης μηχανικής όρασης στα διαδραστικά πολυμέσα. Με βάση τα συμπεράσματα αυτά, γίνονται και κάποιες εκτιμήσεις σχετικά με την μελλοντική χρήση της μηχανικής όρασης σε εφαρμογές διαδραστικών πολυμέσων. Με την πιο πάνω ανάλυση θα απαντηθεί και το ερευνητικό ερώτημα το οποίο αφορά τη σημαντικότητα της μηχανικής όρασης σε εφαρμογές διαδραστικών πολυμέσων τόσο στο παρελθόν στο παρόν όσο και στο μέλλον. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/672 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | MSc Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Appears in Collections: | Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Γεωργία Ζαχαρία.pdf | 201.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
CORE Recommender
Page view(s)
262
Last Week
0
0
Last month
6
6
checked on Nov 22, 2024
Download(s) 50
97
checked on Nov 22, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.