Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/672
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLanitis, Andreas-
dc.contributor.authorΖαχαρία, Γεωργία-
dc.date.accessioned2014-03-20T10:46:23Z
dc.date.accessioned2015-11-30T09:58:52Z-
dc.date.available2014-03-20T10:46:23Z
dc.date.available2015-11-30T09:58:52Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/672-
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη αφορά την σημαντικότητα της μηχανικής όρασης σε εφαρμογές διαδραστικών πολυμέσων. Αποτελεί πραγματικότητα το γεγονός ότι η Μηχανική Όραση είναι μία τεχνολογία η οποία ανήκει στην επιστήμη των υπολογιστών και αποτελείται από μεθόδους για την ανάκτηση, επεξεργασία, ανάλυση και κατανόηση εικόνων από τον πραγματικό κόσμο ώστε να παραχθεί συμβολική πληροφορία, κατάλληλη για την λήψη αντίστοιχων αποφάσεων από τον υπολογιστή. Ακολούθως, τα Διαδραστικά Πολυμέσα αφορούν οποιαδήποτε μορφή αλληλεπίδρασης μεταξύ μηχανής και χρήστη, με ψηφιακά δεδομένα πολλαπλών μορφών, όπως κείμενο, γραφικά, εικόνες, κινούμενες εικόνες (animation), ήχο και βίντεο, για την αναπαράσταση, παρουσίαση, αποθήκευση, μετάδοση ή επεξεργασία πληροφοριών. Στο πρώτο μέρος γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση της τεχνολογίας, μηχανική όραση και διαδραστικών πολυμέσων. Η περιγραφή περιλαμβάνει ιστορική αναδρομή, τεχνικές και παραδείγματα τεχνικών μηχανικής όρασης, σε εφαρμογές διαδραστικών πολυμέσων, κριτική, αξιολόγηση και μελλοντικές τάσεις. Συνεχίζοντας, το δεύτερο μέρος εστιάζεται στην περιγραφή υφιστάμενων εφαρμογών διαδραστικών πολυμέσων σε συνδυασμό με την μηχανική όραση και παρουσιάζεται η περιγραφή του τρόπου λειτουργίας, της κάθε εφαρμογής με έμφαση στον τρόπο χρήσης της μηχανικής όρασης. Στα πλαίσια της μελέτης αυτής γίνεται επίσης αξιολόγηση υφιστάμενων διαδραστικών εφαρμογών που χρησιμοποιούν μηχανική όραση. Μέσω αυτής της αξιολόγησης και σε συσχετισμό με την σχετική βιβλιογραφία, εξάγονται συμπεράσματα σε σχέση με την καταλληλότητα και τις προοπτικές χρήσης μηχανικής όρασης στα διαδραστικά πολυμέσα. Με βάση τα συμπεράσματα αυτά, γίνονται και κάποιες εκτιμήσεις σχετικά με την μελλοντική χρήση της μηχανικής όρασης σε εφαρμογές διαδραστικών πολυμέσων. Με την πιο πάνω ανάλυση θα απαντηθεί και το ερευνητικό ερώτημα το οποίο αφορά τη σημαντικότητα της μηχανικής όρασης σε εφαρμογές διαδραστικών πολυμέσων τόσο στο παρελθόν στο παρόν όσο και στο μέλλον.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.publisherΤμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών,Σχολή Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών,Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρουen_US
dc.rightsΑπαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων.en_US
dc.subjectMouseen_US
dc.subjectKeyboarden_US
dc.subjectScoreen_US
dc.subjectMouse touchpaden_US
dc.titleΧρήση μηχανικής όρασης σε διαδραστικές εφαρμογέςen_US
dc.typeMSc Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.dept.handle123456789/37en
dc.relation.deptDepartment of Multimedia and Graphic Artsen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2019-2020en_US
dc.relation.facultyFaculty of Fine and Applied Artsen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypemasterThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc-
crisitem.author.deptDepartment of Multimedia and Graphic Arts-
crisitem.author.facultyFaculty of Fine and Applied Arts-
crisitem.author.orcid0000-0001-6841-8065-
crisitem.author.parentorgFaculty of Fine and Applied Arts-
Appears in Collections:Μεταπτυχιακές Εργασίες/ Master's thesis
Files in This Item:
File Description SizeFormat
ΠΕΡΙΛΗΨΗ Γεωργία Ζαχαρία.pdf201.63 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

254
Last Week
0
Last month
1
checked on Oct 7, 2024

Download(s) 50

93
checked on Oct 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in KTISIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.