Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/4604
Τίτλος: | Η ενίσχυση του ρόλου του θεματικού βιβλιοθηκονόμου : συμβαδίζοντας με τις νέες τάσεις | Συγγραφείς: | Evagorou, Athina Nikolaidou, Fotini Charalampous, Anna Ktoris, Michael Stavrou, Chrysanthi Evagorou, Athina Nikolaidou, Fotini Charalampous, Anna Ktoris, Michael |
metadata.dc.contributor.other: | Σταύρου, Χρυσάνθη Ευαγόρου, Αθηνά Νικολαϊδου, Φωτεινή Χαραλάμπους, Άννα Κτωρής, Μιχάλης |
Λέξεις-κλειδιά: | Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες;Θεματικοί βιβλιοθηκονόμοι;Υπηρεσίες βιβλιοθηκών;Πληροφοριακές υπηρεσίες | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2012 | Πηγή: | 21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών : «Το πρόσωπο των βιβλιοθηκών διαρκώς αλλάζει: συνέργεια και στρατηγικές ανάπτυξης με έμπνευση και όραμα»,18-19 Οκτωβρίου 2012, Πειραιάς, Ελλάδα | Link: | http://leo.hua.gr/palc2012/?q=el | Περίληψη: | Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της πληροφόρησης κρίνεται αναγκαίο για τις βιβλιοθήκες να συμβαδίζουν με τις εξελίξεις. Οι βιβλιοθηκονόμοι καλούνται να αναλάβουν νέους ρόλους όπως αυτό του μέντορα και του εκπαιδευτή με απώτερο σκοπό την υποστήριξη της έρευνας και την αποτελεσματική αξιοποίηση των πηγών από τον τελικό χρήστη. Ο θεματικός βιβλιοθηκονόμος στη Βιβλιοθήκη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου (ΒΤΠ) προσφέρει υπηρεσίες στην ακαδημαϊκή κοινότητα βασισμένος στη φιλοσοφία του μοντέλου παροχής υπηρεσιών σε διάφορα επίπεδα (tiered service) σύμφωνα με τη δυσκολία και την περιπλοκότητα του ερωτήματος. Στο πλαίσιο συμμετοχής της Βιβλιοθήκης στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη δια βίου μάθηση και με στόχο τη δημιουργία αυτόνομων χρηστών αξιοποιούνται διάφορα κανάλια επικοινωνίας. Με ιδιαίτερη έμφαση στην επίτευξη αμφίδρομης επικοινωνίας με την ακαδημαϊκή κοινότητα έχει δημιουργηθεί η υπηρεσία με το σλόγκαν «Ρώτα τον βιβλιοθηκονόμο σου» η οποία λειτουργεί σε επίπεδο επικοινωνίας πρόσωπο με πρόσωπο σε φυσικό χώρο αλλά και έξω από τα όρια του φυσικού χώρου με τη χρήση των νέων μέσων.Η εργασία αυτή παρουσιάζει την υλοποίηση του μοντέλου του θεματικού βιβλιοθηκονόμου στη ΒΤΠ σε ένα μεταβατικό στάδιο προς επίτευξη του ιδεατού. Αρχικά, παρουσιάζονται τα στάδια εφαρμογής της υπηρεσίας «Ρώτα τον βιβλιοθηκονόμο σου» και οι ενέργειες των θεματικών βιβλιοθηκονόμων ώστε να εδραιωθεί ο ρόλος τους στην ακαδημαϊκή κοινότητα και να αξιοποιηθούν στον μέγιστο βαθμό. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης χρηστών ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, την εξοικείωση τους με τον θεματικό βιβλιοθηκονόμο και τις προσδοκίες τους από αυτόν. Τέλος, σχολιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας σε σύγκριση με τα στατιστικά χρήσης της υπηρεσίας και τα ερωτήματα που συνήθως θέτουν οι χρήστες. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/4604 | Rights: | Απαγορεύεται η δημοσίευση ή αναπαραγωγή, ηλεκτρονική ή άλλη χωρίς τη γραπτή συγκατάθεση του δημιουργού και κάτοχου των πνευματικών δικαιωμάτων. | Type: | Conference Papers | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών.pdf | 625.14 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
553
Last Week
1
1
Last month
1
1
checked on 21 Νοε 2024
Download(s)
197
checked on 21 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα