Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/4067
Τίτλος: | Factors influencing online collaborative learning: Why some groups take off better than others? | Συγγραφείς: | Mama, Maria Demetriou, Skevi Ioannou, Andri |
metadata.dc.contributor.other: | Μάμα, Μαρία Δημητρίου, Σκεύη Ιωάννου, Άντρη |
Major Field of Science: | Humanities | Field Category: | Arts | Λέξεις-κλειδιά: | Collaborative knowledge;Virtual learning | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2013 | Πηγή: | Proceedings of the 10th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning (Vol. 2, pp. 50-54). | Link: | http://www.isls.org/icls2012/ | Περίληψη: | In this work we carried out a case study to understand how some groups “take off” better than others with regards to engaging in the collaborative knowledge construction process in a virtual learning setting. We found that student facilitation was an important contributor to the process. Instead, the contribution of “lower” quality initial postings can jeopardize the process. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/4067 | ISBN: | 9780578107042 | Rights: | Copyright ISLS | Type: | Book Chapter | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Ioannou2013.pdf | 57.84 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
364
Last Week
2
2
Last month
1
1
checked on 21 Νοε 2024
Download(s) 50
100
checked on 21 Νοε 2024
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα