Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/4067
Τίτλος: Factors influencing online collaborative learning: Why some groups take off better than others?
Συγγραφείς: Mama, Maria 
Demetriou, Skevi 
Ioannou, Andri 
metadata.dc.contributor.other: Μάμα, Μαρία
Δημητρίου, Σκεύη
Ιωάννου, Άντρη
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Arts
Λέξεις-κλειδιά: Collaborative knowledge;Virtual learning
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Πηγή: Proceedings of the 10th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning (Vol. 2, pp. 50-54).
Link: http://www.isls.org/icls2012/
Περίληψη: In this work we carried out a case study to understand how some groups “take off” better than others with regards to engaging in the collaborative knowledge construction process in a virtual learning setting. We found that student facilitation was an important contributor to the process. Instead, the contribution of “lower” quality initial postings can jeopardize the process.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/4067
ISBN: 9780578107042
Rights: Copyright ISLS
Type: Book Chapter
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Κεφάλαια βιβλίων/Book chapters

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Ioannou2013.pdf57.84 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

364
Last Week
2
Last month
1
checked on 21 Νοε 2024

Download(s) 50

100
checked on 21 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα