Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33323
Title: Ενδυνάμωση της ισότητας: Μια εκστρατεία οπτικής επικοινωνίας για την ισότητα των φύλων στην Κύπρο
Authors: Πολτζόγλου, Ανδρέας 
Keywords: Ρόλοι των φύλων;Επικοινωνιακές καμπάνιες;Ισότητα των φύλων;Κύπρος
Advisor: Souleles, Nicos
Issue Date: May-2024
Department: Department of Multimedia and Graphic Arts
Faculty: Faculty of Fine and Applied Arts
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η έλλειψη ισότητας μεταξύ των φύλων στον χώρο της εργασίας στην Κύπρο. Μέσω μιας διεξοδικής ανάλυσης, ερευνώνται οι παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτή την ανισότητα και προτείνονται πιθανές λύσεις. O σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας δημιουργικής καμπάνιας μέσω της οπτικής επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση του πληθυσμού σχετικά με την ισότητα μεταξύ τον φύλλων. Για πρώτη φάση τις ερεύνησα βιβλιογραφικά για την ισότητα στην Κύπρο σήμερα Μέσα από δεδομένα, στατιστικές και παραδείγματα, αποκαλύπτεται η ανάγκη για δράση προς την κατεύθυνση της ισότητας των φύλων στον εργασιακό χώρο της χώρας. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη και δημιουργία της καμπάνιας ευαισθητοποίησης είναι η έρευνα δράσης, και συγκεκριμένα με φοιτητές ηλικίας 18-25 ετών. Στην συνέχεια ακολουθήθηκαν δυο διαφορετικές μέθοδοι συλλογής με ερωτηματολόγια και ομάδες εστίασης. Η εργασία αυτή αποτελεί σημαντική συμβολή προς την προαγωγή ενός πιο ισότιμου και δίκαιου εργασιακού περιβάλλοντος για όλους.
Description: This thesis examines the lack of gender equality in the workplace in Cyprus. Through a thorough analysis, the factors contributing to this inequality are investigated and possible solutions are proposed. The aim of the thesis is to develop a creative campaign through visual communication to raise awareness of the population about gender equality. As a first step I researched the literature on equality in Cyprus today, through data, statistics and examples, the need for action towards gender equality in the country's workplace is revealed. The method used to develop and create the awareness campaign is action research, specifically with students aged 18-25 years old. Two different methods of collection were then followed with questionnaires and focus groups. This work is an important contribution towards promoting a more equal and fair working environment for all.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33323
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSC_Ανδρέας Πολτζόγλου_2024_ABSTRACT.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ135.41 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

24
checked on Dec 18, 2024

Download(s)

8
checked on Dec 18, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons