Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/33258
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBinos, Paris-
dc.contributor.authorΜιχαηλίδου, Χρύσω-
dc.date.accessioned2024-12-06T12:53:34Z-
dc.date.available2024-12-06T12:53:34Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/33258-
dc.descriptionThe limited number of weighted assessment tools in the Greek clinical area creates an important gap in the scientific community. The present research was quantitative research . The objectives of the research were the weighting of the PEACH Rating Scale v.4 in the Greek language and the collection of normative data for the listening ability of Greek-speaking children, of typical development, aged 1 to 6 years. The research was carried out by administering the PEACH Rating Scale v.4 to 59 caregivers/guardians/parents from Greece and Cyprus. Through this specific rating scale, children's reactions to quiet and noisy situations during the previous week are evaluated (Bagatto et al., 2011). The Evaluation Scale shows high reliability and internal consistency (Cronbach alpha=0.891 and =0.904). The results are displayed with tables and diagrams. According to the results obtained for the participants from Greece and Cyprus, strong positive correlations were observed between children's scores in quiet situations (QuietScoreGreece) and noisy situations (NoiseScoreGreece). There is a strong positive correlation between children's total scores and scores in quiet situations and noisy situations respectively. A moderate to weak positive correlation was observed between children's age and their total score on the scale. A moderate to weak positive correlation was observed between children's age and their total score on the scale. This fact was not verified based on the results of this investigation.en_US
dc.description.abstractΟ περιορισμένος αριθμός σταθμισμένων εργαλείων αξιολόγησης στον ελληνικό κλινικό χώρο δημιουργεί ένα σημαντικό κενό στην επιστημονική κοινότητα. Η παρούσα έρευνα ήταν μια ποσοτική μελέτη (quantitative research). Στόχοι της έρευνας ήταν η στάθμιση της Κλίμακας Αξιολόγησης PEACH v.4 στην ελληνική γλώσσα και η συλλογή κανονιστικών δεδομένων, για την ακουστική ικανότητα ελληνόφωνων παιδιών, τυπικής ανάπτυξης, ηλικίας 1 έως 6 ετών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της χορήγησης της Κλίμακας Αξιολόγησης PEACH v.4 σε 59 φροντιστές/κηδεμόνες/γονείς από Ελλάδα και Κύπρο. Μέσω της συγκεκριμένης κλίμακας αξιολόγησης αξιολογούνται οι αντιδράσεις των παιδιών, σε ήσυχες και θορυβώδεις καταστάσεις, κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας (Bagatto et al., 2011). Η Κλίμακα Αξιολόγησης παρουσιάζει υψηλή αξιοπιστία και εσωτερική συνοχή (Cronbach alpha=0.891 και =0.904). Η απεικόνιση των αποτελεσμάτων γίνεται με πίνακες και διαγράμματα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν για τους συμμετέχοντες από την Ελλάδα και την Κύπρο, παρατηρήθηκαν ισχυρές θετικές συσχετίσεις μεταξύ των βαθμολογιών των παιδιών σε καταστάσεις ησυχίας (QuietScoreGreece) και θορυβώδεις καταστάσεις (NoiseScoreGreece). Υπάρχει ισχυρή θετική συσχέτιση ανάμεσα στις συνολικές βαθμολογίες των παιδιών και τις βαθμολογίες σε ήσυχες καταστάσεις και θορυβώδεις καταστάσεις αντίστοιχα. Παρατηρήθηκε μέτρια έως ασθενής θετική συσχέτιση μεταξύ της ηλικίας των παιδιών και τη συνολική τους βαθμολογία στη κλίμακα. Η διεθνής βιβλιογραφία υποστηρίζει την ύπαρξη θετικής συσχέτισης μεταξύ της χρονολογικής ηλικίας των παιδιών και της συνολικής τους βαθμολογίας στη Κλίμακα Αξιολόγησης PEACH v.4, όσον αφορά την ακουστική τους ικανότητα (Bagatto & Scollie, 2013). Το γεγονός αυτό δεν επαληθεύτηκε, βάση των αποτελεσμάτων της παρούσας έρευνας.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectερωτηματολόγιο PEACHen_US
dc.subjectτυπική ανάπτυξηen_US
dc.subjectκανονιστικά δεδομέναen_US
dc.subjectπαιδιάen_US
dc.subjectπροσαρμογήen_US
dc.subject.otherchildrenen_US
dc.subject.otheradaptationen_US
dc.subject.otherquestionnaireen_US
dc.subject.othernormative dataen_US
dc.subject.othertypical developmenten_US
dc.titleΣτάθμιση και επιμέλεια της γονεϊκής αξιολόγησης της ακουστικο/προφορικής επικοινωνίας των παιδιών (P.E.A.C.H.) v.4 στην ελληνική γλώσσαen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Rehabilitation Sciencesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyearemptyen_US
dc.relation.facultyFaculty of Health Sciencesen_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypebachelorThesis-
crisitem.author.deptDepartment of Rehabilitation Sciences-
crisitem.author.facultyFaculty of Health Sciences-
crisitem.author.orcid0000-0003-3850-1866-
crisitem.author.parentorgFaculty of Health Sciences-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSC_ΧΡΥΣΩ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ_2024_ABSTRACT.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ342.18 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s)

23
Last Week
3
Last month
checked on Dec 26, 2024

Download(s)

10
checked on Dec 26, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons