Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32696
Title: Καταγραφή και διαμοιρασμός οπτικοακουστικού υλικού σε συναυλίες: Στρατηγικές παρουσίασης του εαυτού και κίνητρα
Authors: Καρυδά, Αλίκη 
Keywords: Παρουσίαση εαυτού;Μέσα κοινωνικής δικτύωσης;Συμμόρφωση;Οπτικοακουστικό υλικό;Συναυλίες
Advisor: Kouros, Theodoros
Issue Date: May-2024
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Abstract: Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την καταγραφή οπτικοακουστικού υλικού σε συναυλίες και τον διαμοιρασμό του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και παρουσιάζει τις στρατηγικές παρουσίασης του εαυτού και τα κίνητρα των χρηστών και των χρηστριών. Η απότομη άνοδος του διαδικτύου και ταυτόχρονα των έξυπνων συσκευών οδήγησε το άτομο να δημιουργήσει μια σχέση εξάρτησης και ανάγκης για παρουσίαση του εαυτού μέσω των πλατφορμών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Έχει παρατηρηθεί έντονα τα τελευταία χρόνια η χρήση κινητών τηλεφώνων σε κλειστούς και ανοιχτούς χώρους θεαμάτων με σκοπό την καταγραφή οπτικοακουστικού υλικού. Εντούτοις, τα άτομα τα οποία πραγματοποιούν τέτοιου είδους ενέργειες συνήθως παραβαίνουν κανονισμούς και όρους των χώρων αυτών. Η μεθοδολογία η οποία ακολουθήθηκε ήταν εθνογραφική, με συνεντεύξεις με άτομα τα οποία επισκέπτονται συναυλίες και καταγράφουν υλικό σε αυτές, συμμετοχική παρατήρηση σε συναυλίες που πραγματοποιήθηκαν στο Θέατρο Ριάλτο στη Λεμεσό και τέλος η τεχνική του Scroll Back για την μελέτη ιστοριών (Story) και δημοσιεύσεων (post). Οι κύριες θεωρίες που παρουσιάζονται είναι η θεωρία του Goffman για την παρουσίαση του εαυτού, την αυτοαποκάλυψη και αυτοπαρουσίαση καθώς και της συμμόρφωσης με κανόνες. Τα ευρήματα δείχνουν ότι τα άτομα καταγράφουν οπτικοακουστικό υλικό με σκοπό την προσωπική χρήση αλλά και ταυτόχρονα τον διαμοιρασμό του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όμως η ανάγκη τους για αυτοπροβολή η οποία συνοδεύεται με την επιβράβευση των like, comment και tag παίζει σημαντικό ρόλο στο να πράξουν αυτή την ενέργεια.
Description: This thesis deals with the recording of audiovisual material at concerts and its sharing on social media and presents the strategies of self-presentation and the motivations of users. The sharp rise of the internet and simultaneously smart devices has led individuals to create a relationship of dependence and need for self-presentation through Social Media platforms. The use of mobile phones in indoor and outdoor theatres for the purpose of recording audiovisual material has been strongly observed in recent years. However, individuals who carry out this kind of action are confronted with compliance and non-compliance with the regulations and conditions of these venues. The methodology that was followed was ethnographic, involving interviews with individuals who visit concerts and record material at them, participant observation at concerts held at the Rialto Theatre in Limassol and finally the Scroll Back technique for the digital study of stories and posts. The main theories presented are Goffman's theory of self-presentation, self-disclosure and rule compliance. Findings illustrate that individuals record audiovisual material for personal use and at the same time share it on Social Media. However, their need for self-promotion which is accompanied by the reward of likes, comments and tags plays an important role in partaking in such actions.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/32696
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Bsc_Aliki Karyda_2024.pdfFull-text1.5 MBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show full item record

Page view(s)

53
Last Week
0
Last month
checked on Aug 28, 2024

Download(s)

30
checked on Aug 28, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons