Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/31810
Τίτλος: Online Sensory Marketing: Transforming NGOs Marketing Practices for a Sustainable Future in a Time of Global Crises
Συγγραφείς: Avgeropoulou, Aikaterini 
Melanthiou, Yioula 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Media and Communications
Ημερομηνία Έκδοσης: 29-Σεπ-2023
Πηγή: Proceedings of the 16th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB) (Vilnius), 2023, 27-29 September, pp. 762-767
Start page: 762
End page: 767
Περιοδικό: 16th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (EMAB) (Vilnius) 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/31810
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

94
Last Week
0
Last month
8
checked on 21 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons