Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3139
Τίτλος: Online student engagement as formative assessment
Συγγραφείς: Kawase, Ricardo 
Parmaxi, Antigoni 
metadata.dc.contributor.other: Παρμαξή, Αντιγόνη
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Languages and Literature
Λέξεις-κλειδιά: Technology enhanced learning;Language development;Learning;Formative assessment
Ημερομηνία Έκδοσης: 7-Μαΐ-2014
Link: http://www.kbs.uni-hannover.de/fileadmin/institut/pdf/TEFA2013-Paper_6_kawase-et_al.pdf
Περίληψη: While in traditional learning scenarios, formative assessment relies solely on the judgment of teachers, technology enhanced learning provides means for automatically identifying room for e ective learning improvement. Given a digital learning environment and the support of learning analytics, it is possible to infer input for formative assessments. Teachers might be assisted by systems to adapt their teaching practice and to individually assess students. In this paper, we present evidence of this matter by reporting the experience of a teacher during a 13 week language course and by analyzing the students’ content production in an online environment during the same period
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3139
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Leibniz Universitat Hannover 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Parm_Kawa_Article.pdfΚυρίως Άρθρο128.14 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
Parm_Kawa_Presentation.pdfΠαρουσίαση261.2 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

374
Last Week
0
Last month
4
checked on 30 Ιαν 2025

Download(s)

427
checked on 30 Ιαν 2025

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα