Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3138
Τίτλος: Using social technologies in computer assisted language learning: development of a theoretical and methodological framework
Συγγραφείς: Parmaxi, Antigoni 
metadata.dc.contributor.other: Παρμαξή, Αντιγόνη
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Languages and Literature
Λέξεις-κλειδιά: Computer assisted language learning;Social technologies;Social constructionism;Social constructing platforms;Culture
Ημερομηνία Έκδοσης: 2013
Πηγή: Doctoral Consortium at the European Conference on Technology Enhanced Learning, 2013, Pafos,Cyprus
Link: http://ceur-ws.org/Vol-1093/paper13.pdf
Περίληψη: The use of social technologies in language learning is becoming more widespread. Although theoretical and methodological frameworks exist for the use of these technologies for language learning, their applicability is still unclear. To fill this void, the current thesis sets off to explore the theoretical framework of Papert’s constructionism as a pervasive theoretical paradigm on which the use of social technologies in CALL can draw upon. In the paper the progress achieved in the current thesis is outlined, as well as the future action plan.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3138
ISSN: 1613-0073
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
Par_Antig_2013.pdf310.59 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

372
Last Week
0
Last month
1
checked on 5 Οκτ 2024

Download(s)

180
checked on 5 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα