Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/3138
Τίτλος: | Using social technologies in computer assisted language learning: development of a theoretical and methodological framework | Συγγραφείς: | Parmaxi, Antigoni | metadata.dc.contributor.other: | Παρμαξή, Αντιγόνη | Major Field of Science: | Humanities | Field Category: | Languages and Literature | Λέξεις-κλειδιά: | Computer assisted language learning;Social technologies;Social constructionism;Social constructing platforms;Culture | Ημερομηνία Έκδοσης: | 2013 | Πηγή: | Doctoral Consortium at the European Conference on Technology Enhanced Learning, 2013, Pafos,Cyprus | Link: | http://ceur-ws.org/Vol-1093/paper13.pdf | Περίληψη: | The use of social technologies in language learning is becoming more widespread. Although theoretical and methodological frameworks exist for the use of these technologies for language learning, their applicability is still unclear. To fill this void, the current thesis sets off to explore the theoretical framework of Papert’s constructionism as a pervasive theoretical paradigm on which the use of social technologies in CALL can draw upon. In the paper the progress achieved in the current thesis is outlined, as well as the future action plan. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/3138 | ISSN: | 1613-0073 | Type: | Conference Papers | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
Par_Antig_2013.pdf | 310.59 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s)
402
Last Week
1
1
Last month
26
26
checked on 14 Μαρ 2025
Download(s) 20
212
checked on 14 Μαρ 2025
Google ScholarTM
Check
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα