Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3137
Τίτλος: Learning through reflection as part of a DPS programme
Συγγραφείς: Papadima-Sophocleous, Salomi 
metadata.dc.contributor.other: Παπαδήμα-Σοφοκλέους, Σαλώμη
Major Field of Science: Humanities
Field Category: Languages and Literature
Λέξεις-κλειδιά: English Placement Test Online;Doctorate Study Programme
Ημερομηνία Έκδοσης: 2006
Πηγή: Conference on Developing European Work Based Learning Approaches and Methods (DEWBLAM) in Higher Education, Florence, Italy
Link: http://www.wblearning-ejournal.com/salomipapadima.pdf
Περίληψη: This paper describes the benefits of reflective learning as part of a work-based doctorate study programme. The paper is presented in two sections: The first provides an extended framework for reflective learning. The second is an account of my own reflective learning based within my academic context as work-based doctorate student and my professional context as a creator and writer of the New English Placement Test Online for Intercollege, a private tertiary educational institution where I work.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/3137
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
salomipapadima.pdf127.63 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
salomipapadima5.pdf127.63 kBUnknownΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s) 50

385
Last Week
0
Last month
3
checked on 6 Οκτ 2024

Download(s) 50

245
checked on 6 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα