Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/29743
Τίτλος: | What can 4e cognition tell us about the successes and failures of cscl implementation | Συγγραφείς: | Polo, Claire Ioannou, Andri Bottineau, Didier Roy, Jean-Michel Beldame, Magali Ollagnier |
Major Field of Science: | Humanities | Field Category: | Arts | Λέξεις-κλειδιά: | 4e cognition;cscl implementation | Ημερομηνία Έκδοσης: | 17-Ιου-2019 | Πηγή: | th International Conference on Computer Supported Collaborative Learning - A Wide Lens: Combining Embodied, Enactive, Extended, and Embedded Learning in Collaborative Settings, CSCL 2019, Lyon, 17- 21 June 2019 | Volume: | 2 | Start page: | 978 | Conference: | International Conference of Computer Supported Collaborative Learning (CSCL2019) | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/29743 | ISSN: | 15734552 | Rights: | © Elsevier B.V. Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International |
Type: | Conference Papers | Affiliation: | Université Lumière Lyon 2 Cyprus University of Technology Ecole Normale Supérieure de Lyon |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation |
CORE Recommender
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons