Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
https://hdl.handle.net/20.500.14279/29718
Τίτλος: | Μελέτη ρεολογίας σκυροδέματος από ανακυκλωμένα υλικά | Συγγραφείς: | Κουλουντή, Κάλλια | Λέξεις-κλειδιά: | σκυρόδεμα;απόβλητα λατομείων;ελαστικά οχημάτων;ρεολογία;αυτοσυμπυκνούμενο σκυρόδεμα;σκυρόδεμα εξαιρετικά υψηλής αντοχής;ρευστοποιητής | Advisor: | Κυριακίδης, Νικόλας | Ημερομηνία Έκδοσης: | Μαΐ-2023 | Department: | Department of Civil Engineering and Geomatics | Faculty: | Faculty of Engineering and Technology | Περίληψη: | Το σκυρόδεμα, αποτελεί το πιο διαδεδομένο υλικό στο τομέα των κατασκευών, παράλληλα όμως η διαδικασία παραγωγής του συμβάλλει αρνητικά στο περιβάλλον και στην ανθρώπινη υγεία. Τα ελαστικά οχημάτων που έχουν ξεπεράσει το στάδιο χρήσης και φτάνουν στο τέλος του κύκλου ζωής τους, μπορούν να ανακυκλωθούν. Έπειτα, να δεχθούν επεξεργασία, και να μετατραπούν σε σωματίδια καουτσούκ έτσι ώστε να αντικαταστήσουν ποσοστό αδρανών σε μείγματα σκυροδέματος με στόχο τη δημιουργία ενός νέου μείγματος φιλικότερου προς το περιβάλλον. Καθόλη τη διάρκεια της εργασίας, διεξήχθη πειραματική και αναλυτική έρευνα. Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στην παρούσα έρευνα επικεντρώθηκαν στην ανάπτυξη ενός νέου δομικού υλικού με επίκεντρο τη διερεύνηση της ρεολογίας σκυροδέματος με προσθήκη ανακυκλωμένων ελαστικών σε μορφή λεπτόκοκκης σκόνης και σκόνης από απόβλητα λατομείων. Παρασκευάστηκαν τρία μίγματα με διαφορετικές συνθέσεις και αναλογίες των συστατικών, όπως προτείνεται από τη διεθνή βιβλιογραφία και σύμφωνα με προηγούμενα πειράματα που έλαβαν χώρα στο εργαστήριο του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Συγκρίθηκαν ως προς την ρεολογία με τη χρήση ροόμετρου, καταγράφηκαν τα αποτελέσματα, τα οποία παρουσιάζονται σε γραφικές, έγιναν δοκιμές ελέγχου ρεολογικών χαρακτηριστικών του νωπού μείγματος σε αυτοσυμπυκνούμενα σκυροδέματα. | Description: | The most utilisable and widespread construction material in the world, concrete, is considered to have a very pollutant and hazardous production process. Therefore worned out used vehicle tyres could be recycled, to be converted in rubberised concrete particles. These particles could replace a vast amount of concrete volume, contributing in the creation of a sustainable and environmentally friendly mixture. Throughout the report, experimental and theoretical analysis has been conducted and presented below. The analytical activities carried out within the research’s main pillars, focused on the development of a new construction material, with main objective to investigate the rheology of concrete that includes recycled tyres fine-grained dust, in addition with waste quarry dust. Three mixtures were created, that differ in the compositions and proportions of the ingredients, following the guidelines of the relevant bibliography and previously acclaimed experiments conducted under the Cyprus University of Technology’s supervision. In conclusion, the three mixtures were compared in terms of rheology, using a rheometer. The results were recorded and presented in graphs, while tests were carried out to check rheological characteristics of self-compacting concrete. | URI: | https://hdl.handle.net/20.500.14279/29718 | Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | Type: | Bachelors Thesis | Affiliation: | Cyprus University of Technology |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
BSc-ΠΕΡΙΛΗΨΗ-ΚΑΛΛΙΑ ΚΟΥΛΟΥΝΤΗ_2023.pdf | ΠΕΡΙΛΗΨΗ | 230.81 kB | Adobe PDF | Δείτε/ Ανοίξτε |
CORE Recommender
Page view(s) 50
66
Last Week
1
1
Last month
1
1
checked on 3 Φεβ 2025
Download(s) 50
42
checked on 3 Φεβ 2025
Google ScholarTM
Check
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons