Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29683
Τίτλος: Απεικόνιση LGBT στη διαφήμιση : η επίδραση του σεξουαλικού συντηρησμού στην αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων
Συγγραφείς: Λεωνίδου, Σοφία 
Λέξεις-κλειδιά: LGBT;αποτελεσματικότητα διαφήμισης;σεξουαλικός συντηρητισμός;ενόχληση
Advisor: Βουτσά, Μαρία
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2023
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Περίληψη: Η απεικόνιση LGBT χαρακτήρων στη διαφήμιση είναι απαραίτητη για την προώθηση της αποδοχής αυτής της κοινότητας και τη μείωση της στερεοτυπικής συμπεριφοράς. Οι ΛΟΑΤΚΙ χαρακτήρες στη διαφήμιση παραμένουν ένα αμφιλεγόμενο και ελάχιστα μελετημένο ζήτημα. Παρά την αυξανόμενη απεικόνιση των LGBT στη διαφήμιση, υπάρχει περιορισμένη αναφορά στην αποτελεσματικότητά της καθώς και στη διαμεσολαβητική επίδραση της αντιλαμβανόμενης ενόχλησης. Η παρούσα μελέτη εστιάζει στη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης που απεικονίζει άτομα από την LGBT κοινότητα και στον εντοπισμό του ρόλου της αντιλαμβανόμενης ενόχλησης. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν ότι οι σεξουαλικά συντηρητικοί (φιλελεύθεροι) καταναλωτές δείχνουν υψηλότερα (χαμηλότερα) επίπεδα αντιλαμβανόμενης ενόχλησης που με τη σειρά τους οδηγούν σε λιγότερο (περισσότερο) θετική στάση προς τη διαφήμιση (Aad), το διαφημιζόμενο προϊόν (Abr) και την πρόθεση αγοράς (PI).
Description: The depiction of LGBT characters in advertising is essential for promoting acceptance of this community and reduce stereotyping behavior. Non-binary characters in advertising remain a controversial and understudied issue. Despite the growing evidence on the depiction of LGBT in advertising, there is limited reference to its effectiveness as well as the mediating effect of perceived irritation. The present study explores the effectiveness of advertising depicting characters from the LGBT community and identify the mediating role of perceived irritation. The results revealed that sexually conservative (liberal) consumers indicate higher (lower) levels of perceived irritation which in turn lead to a less (more) positive Aad, Abr, and PI in ads with LGBT portrayals.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29683
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
BSc-Λεωνίδου Σοφία-2023.pdfΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ1.79 MBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

115
Last Week
0
Last month
1
checked on 7 Νοε 2024

Download(s) 10

370
checked on 7 Νοε 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons