Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29680
Τίτλος: Πληθοχρηματοδότηση και ενημέρωση : παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση οικονομικής στήριξης των μέσων ενημέρωσης
Συγγραφείς: Νεοφύτου, Ραφαέλλα 
Λέξεις-κλειδιά: πληθοχρηματοδότηση;μέσα ενημέρωσης;ειδήσεις
Advisor: Spyridou, Lia Paschalia
Ημερομηνία Έκδοσης: Μαΐ-2023
Department: Department of Communication and Internet Studies
Faculty: Faculty of Communication and Media Studies
Περίληψη: Η Πληθοχρηματοδότηση (crowdfunding) αποτελεί σήμερα ένα νέο τρόπο χρηματοδότησης στο Διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα οι επιχειρηματίες προσπαθούν να αποκτήσουν κεφάλαια μέσω του Διαδικτύου από το «πλήθος», όπου ο καθένας προσφέρει ένα μικρό ποσό. Υπάρχουν διάφορα μοντέλα πληθοχρηματοδότησης, όπως είναι η μορφή δωρεών, δηλαδή η παροχή χρημάτων χωρίς αντάλλαγμα. Ακόμη, υπάρχει το μοντέλο επιβράβευσης που βασίζεται στην προσφορά ενός μη οικονομικού οφέλους στους συνεισφέροντες με αντάλλαγμα την χρηματοδότησης τους. Ακόμη, το μοντέλο του δανεισμού αφήνει τους επιχειρηματίες να ενεργούν ως δανειολήπτες, ενώ τα άτομα που χρηματοδοτούν παίρνουν την θέση των δανειστών. Το τελευταίο μοντέλο είναι το μετοχικό crowdfunding, στο οποίο οι συνεισφέροντες λαμβάνουν μερίδιο από τα κέρδη της επιχείρησης ή από τα δικαιώματα του καλλιτέχνη. Το Crowdfunding εξελίχθηκε και αύξησε τον ενδιαφέρον του κοινού με τις δυνατότητες που έχει. Ισχυρό κίνητρο για τους επιχειρηματίες δεν είναι μόνο η συγκέντρωση χρημάτων, εφόσον το crowdfunding μπορεί να λειτουργήσει και ως μέσο προώθησης και υποστήριξης μαζικής προσαρμογής με βάση τον χρήστη, αλλά και ενίσχυση για καλύτερη γνώση των προτιμήσεων του καταναλωτή (Belleflamme & Lambert,2014). Ωστόσο, το crowdfunding δεν έχει μελετηθεί αρκετά στην ακαδημαϊκή έρευνα και δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς εξαιτίας της μειωμένης στήριξης των πολιτών. Αναγνωρίζοντας αυτά τα προβλήματα, περιγράφουμε αρχικά την ιστορία του Crowdfunding , εστιάζοντας στις ειδήσεις και στη συνέχεια στο αστικό Crowdfunding, το Διαδικτυακό και στα πλεονεκτήματα του. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να μελετήσουμε την πρόθεση των πολιτών να πληρώνουν για την κατανάλωση ειδησεογραφικού περιεχομένου ώστε να στηρίξουν την παραγωγή αμερόληπτου και χρήσιμου περιεχομένου. Το βασικό εύρημα της ποσοτικής έρευνας που χρησιμοποιήσαμε είναι ότι οι Κύπριοι πολίτες δεν είναι πρόθυμοι να στηρίξουν οικονομικά τα διάφορα μέσα ενημέρωσης εάν αυτά τους το ζητήσουν.
Description: Crowdfunding is today a new way of financing on the Internet. More specifically, entrepreneurs try to obtain funds through the Internet from the "crowd", where everyone offers a small amount. There are various models of crowdfunding, such as the form of donations, i.e. giving money without compensation. Also, there is the reward model based on offering a non-financial benefit to contributors in exchange for their funding. The lending model lets entrepreneurs act as borrowers, while the people they finance take the place of lenders. The last model is equity crowdfunding, in which contributors receive a share of the profits of the business or of the artist's royalties. Crowdfunding has evolved and increased interest with its potential. A powerful motivation for entrepreneurs is not only the collection of money, since crowdfunding can also act as a means of promoting and supporting mass customization based on the user, but also a boost for better knowledge of consumer preferences (Belleflamme & Lambert, 2014). However, crowdfunding has been understudied in academic research and underdeveloped due to reduced citizen support. Recognizing these problems, we first describe the history of Crowdfunding, focusing on the news first, and then on Urban Crowdfunding, the Internet and its advantages. The aim of this study is to investigate the intention of citizens to pay for the consumption of news content in order to support the production of unbiased and useful content. Using quantitative research, her main finding is that Cypriot citizens are not willing to financially support the various media if asked to do so.
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29680
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Type: Bachelors Thesis
Affiliation: Cyprus University of Technology 
Εμφανίζεται στις συλλογές:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος
BSc-ΡΑΦΑΕΛΛΑ ΝΕΟΦΥΤΟΥ_2023_ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ150.53 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

45
Last Week
1
Last month
12
checked on 13 Μαϊ 2024

Download(s) 10

36
checked on 13 Μαϊ 2024

Google ScholarTM

Check


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από άδεια Άδεια Creative Commons Creative Commons