Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14279/29680
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSpyridou, Lia Paschalia-
dc.contributor.authorΝεοφύτου, Ραφαέλλα-
dc.date.accessioned2023-07-06T05:56:36Z-
dc.date.available2023-07-06T05:56:36Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14279/29680-
dc.descriptionCrowdfunding is today a new way of financing on the Internet. More specifically, entrepreneurs try to obtain funds through the Internet from the "crowd", where everyone offers a small amount. There are various models of crowdfunding, such as the form of donations, i.e. giving money without compensation. Also, there is the reward model based on offering a non-financial benefit to contributors in exchange for their funding. The lending model lets entrepreneurs act as borrowers, while the people they finance take the place of lenders. The last model is equity crowdfunding, in which contributors receive a share of the profits of the business or of the artist's royalties. Crowdfunding has evolved and increased interest with its potential. A powerful motivation for entrepreneurs is not only the collection of money, since crowdfunding can also act as a means of promoting and supporting mass customization based on the user, but also a boost for better knowledge of consumer preferences (Belleflamme & Lambert, 2014). However, crowdfunding has been understudied in academic research and underdeveloped due to reduced citizen support. Recognizing these problems, we first describe the history of Crowdfunding, focusing on the news first, and then on Urban Crowdfunding, the Internet and its advantages. The aim of this study is to investigate the intention of citizens to pay for the consumption of news content in order to support the production of unbiased and useful content. Using quantitative research, her main finding is that Cypriot citizens are not willing to financially support the various media if asked to do so.en_US
dc.description.abstractΗ Πληθοχρηματοδότηση (crowdfunding) αποτελεί σήμερα ένα νέο τρόπο χρηματοδότησης στο Διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα οι επιχειρηματίες προσπαθούν να αποκτήσουν κεφάλαια μέσω του Διαδικτύου από το «πλήθος», όπου ο καθένας προσφέρει ένα μικρό ποσό. Υπάρχουν διάφορα μοντέλα πληθοχρηματοδότησης, όπως είναι η μορφή δωρεών, δηλαδή η παροχή χρημάτων χωρίς αντάλλαγμα. Ακόμη, υπάρχει το μοντέλο επιβράβευσης που βασίζεται στην προσφορά ενός μη οικονομικού οφέλους στους συνεισφέροντες με αντάλλαγμα την χρηματοδότησης τους. Ακόμη, το μοντέλο του δανεισμού αφήνει τους επιχειρηματίες να ενεργούν ως δανειολήπτες, ενώ τα άτομα που χρηματοδοτούν παίρνουν την θέση των δανειστών. Το τελευταίο μοντέλο είναι το μετοχικό crowdfunding, στο οποίο οι συνεισφέροντες λαμβάνουν μερίδιο από τα κέρδη της επιχείρησης ή από τα δικαιώματα του καλλιτέχνη. Το Crowdfunding εξελίχθηκε και αύξησε τον ενδιαφέρον του κοινού με τις δυνατότητες που έχει. Ισχυρό κίνητρο για τους επιχειρηματίες δεν είναι μόνο η συγκέντρωση χρημάτων, εφόσον το crowdfunding μπορεί να λειτουργήσει και ως μέσο προώθησης και υποστήριξης μαζικής προσαρμογής με βάση τον χρήστη, αλλά και ενίσχυση για καλύτερη γνώση των προτιμήσεων του καταναλωτή (Belleflamme & Lambert,2014). Ωστόσο, το crowdfunding δεν έχει μελετηθεί αρκετά στην ακαδημαϊκή έρευνα και δεν έχει αναπτυχθεί επαρκώς εξαιτίας της μειωμένης στήριξης των πολιτών. Αναγνωρίζοντας αυτά τα προβλήματα, περιγράφουμε αρχικά την ιστορία του Crowdfunding , εστιάζοντας στις ειδήσεις και στη συνέχεια στο αστικό Crowdfunding, το Διαδικτυακό και στα πλεονεκτήματα του. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να μελετήσουμε την πρόθεση των πολιτών να πληρώνουν για την κατανάλωση ειδησεογραφικού περιεχομένου ώστε να στηρίξουν την παραγωγή αμερόληπτου και χρήσιμου περιεχομένου. Το βασικό εύρημα της ποσοτικής έρευνας που χρησιμοποιήσαμε είναι ότι οι Κύπριοι πολίτες δεν είναι πρόθυμοι να στηρίξουν οικονομικά τα διάφορα μέσα ενημέρωσης εάν αυτά τους το ζητήσουν.en_US
dc.formatpdfen_US
dc.language.isoelen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectπληθοχρηματοδότησηen_US
dc.subjectμέσα ενημέρωσηςen_US
dc.subjectειδήσειςen_US
dc.subject.othercrowdfundingen_US
dc.subject.othermediaen_US
dc.subject.othernewsen_US
dc.titleΠληθοχρηματοδότηση και ενημέρωση : παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση οικονομικής στήριξης των μέσων ενημέρωσηςen_US
dc.typeBachelors Thesisen_US
dc.affiliationCyprus University of Technologyen_US
dc.relation.deptDepartment of Communication and Internet Studiesen_US
dc.description.statusCompleteden_US
cut.common.academicyear2022-2023en_US
dc.relation.facultyFaculty of Communication and Media Studiesen_US
item.languageiso639-1el-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypebachelorThesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_46ec-
crisitem.author.deptDepartment of Communication and Marketing-
crisitem.author.facultyFaculty of Communication and Media Studies-
crisitem.author.orcid0000-0002-8905-6881-
crisitem.author.parentorgFaculty of Communication and Media Studies-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες/ Bachelor's Degree Theses
Files in This Item:
File Description SizeFormat
BSc-ΡΑΦΑΕΛΛΑ ΝΕΟΦΥΤΟΥ_2023_ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdfΠΕΡΙΛΗΨΗ150.53 kBAdobe PDFView/Open
CORE Recommender
Show simple item record

Page view(s) 10

73
Last Week
1
Last month
3
checked on Oct 5, 2024

Download(s) 10

54
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons