Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26872
Τίτλος: Customer Privacy: Investigating the impact of data capturing techniques on consumer information disclosure
Συγγραφείς: Themistocleous, Christos 
Pagiaslis, Anastasios 
Smith, Andrew 
Major Field of Science: Social Sciences
Field Category: Economics and Business
Λέξεις-κλειδιά: Customer Data;Information disclosure;Big Dataset;Experiment
Ημερομηνία Έκδοσης: 12-Ιου-2022
Πηγή: International Association for Research in Economic Psychology Conference, 2022, 9-12 June, Norway
Link: https://www.uia.no/en/conferences-and-seminars/iarep-2022-conference-kristiansand
Conference: International Association for Research in Economic Psychology Conference 
URI: https://hdl.handle.net/20.500.14279/26872
Type: Conference Papers
Affiliation: Cyprus University of Technology 
University of Nottingham 
Publication Type: Peer Reviewed
Εμφανίζεται στις συλλογές:Δημοσιεύσεις σε συνέδρια /Conference papers or poster or presentation

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος
IAREP 2022 paper.pdf109.09 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε
CORE Recommender
Δείξε την πλήρη περιγραφή του τεκμηρίου

Page view(s)

282
Last Week
0
Last month
4
checked on 4 Οκτ 2024

Download(s) 50

75
checked on 4 Οκτ 2024

Google ScholarTM

Check


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα